Nem fogja elhinni: ez hozható ki az iPhone csengőhangjaiból
A csengőhangok nem mondhatók fülbemászó dallamoknak, persze azért vannak kivételek.
A csengőhangok nem mondhatók fülbemászó dallamoknak, persze azért vannak kivételek.
Szerkezeti és funkcionális változás nem történt, de kinézetre észrevehetően megváltozott a YouTube.
Hihetetlen, de néhány esetben alig pár év is elég volt ahhoz, hogy jelentős átalakuláson essen át egy népszerű online platform.
A Facebookon kívül a legnépszerűbb közösségi oldalak adott pillanatban legnépszerűbb videóit, fotóit és bejegyzései nézhetjük át villámgyorsan, ha erre az oldalra kattintunk vagy letöltjük ingyenes alkalmazását.
Az elkövetkező hónapok nagy változásokat hozhatnak a legnagyobb videomegosztó életében.
Több mint egymillió percnyi, azaz közel 17 ezer órányi, történelmi eseményeket feldolgozó videókkal gazdagodott a YouTube.
Pearl Harbor bombázása, Mussolini világbéke-beszéde, II. Erzsébet sztárokkal teli esküvői partija és Chaplin nászútja is megtekinthető mostantól a legnagyobb videómegosztó oldalon, miután az AP és a British Movietone több mint 550 ezer történelmi felvételt digitalizált.
A már nálunk is bemutatott élő videóközvetítési lehetőséggel szolgáló alkalmazásokhoz most itt egy nagyon egyszerű trükk. Csak pár karaktert kell beütnie, és automatikusan felkerülnek a YouTube-ra a közvetítései.
A legnagyobb közösségi oldal üzemeltetői tárgyalásokat folytatnak a zenei kiadókkal, valamilyen formában beszállnának a zeneiparba.
Visszatér a Ki Mit Tube, a YouTube-on futó verseny, ahol tavaly Mr. Klausz nyerte a fődíjat.
2 000 000 – ennyit gyártottak összesen eddig a világon a legendás terepjárók ikonjából, a dzsungelek és szafarimenők legismertebb és ma is a leginkább megbecsült tagjából: a Land Rover Defenderből. Videó is készült a jubileumi összeszereléséről.
Komoly változásra szánta el magát az amerikai űrkutatási hivatal a YouTube-ra kerülő videóival kapcsolatban.
Egyelőre a 4K-s felbontású videókat is csak viszonylag kevesen tudják megnézni, de a YouTube-on már megjelent az első 8K-s anyag is.
Ritka az ilyen: egy Kickstarter-projekt keretében szedtek össze pénzt egy nem mindennapi akciófilmre. Két nap alatt 5+ millió megtekintésnél jár.
Hát, ez van: Majka, Irigy Hónaljmirigy, Kis Grofó, Jennifer Lopez, Fluor Tomi és a végső csapás, a Gumimaci, sőt Gummimaci dala. Ők küzdötték ki magukat a mezőnyből a magyar YouTube-használók körében.
Már az amerikai igazságügyi minisztérium figyelmét is felkeltette az Apple kulisszák mögötti üzleti módszere, amellyel most a zenei piacot alakítanák át. Nem is kicsit: a lépéseket a YouTube megemlegetheti, a Spotify pedig csődbe is mehet miatta.
Habár kivételek nyilván bőven vannak, az orvosok kézírása legendásan olvashatatlan. Ez ihlette meg az Absurdoodles alkotóit: milyen lenne, ha az orvosok tervezték volna néhány tech vállalat és márka logóját? Azt éppen nem állítjuk, hogy felismerhetetlenek lennének, de hogy nem mindig a szövegből lehet rájönni az eredetire, az biztos.
Pár kattintás, aztán már csak az asztalossal kell megegyezni néhány apróságban és a gyártás idejében, s hamarosan kész a vadonatúj, egyedi dizájnbútor. Nem, nem Amerikában, hanem itthon, nem, nem horror áron, ellenkezőleg egy csomó költséget meg sem kell fizetni. Ezt ígéri a Hungexpo Otthon Design kiállításán ma induló Download Design projekt, amihez fogható Magyarországon még nem volt.
A YouTube-on több videója is fent van annak az 59 éves zenésznek, aki szombaton három embert szurkált meg. Egyikük belehalt sérüléseibe.
Aki eddig az “inkább fizetnék érte, csak ne legyenek reklámok” mondatot hangoztatta a YouTube-bal kapcsolatban, az hamarosan megmutathatja, mennyire gondolta komolyan.