Ledobja az atomot a reklámblokkolókra a YouTube – ezt már tényleg nehéz lesz kijátszani
Úgy tűnik, egy módszerrel sikerrel kijátszható minden reklámblokkoló a YouTube-on, és már teszteli is azt a Google.
Úgy tűnik, egy módszerrel sikerrel kijátszható minden reklámblokkoló a YouTube-on, és már teszteli is azt a Google.
A Runway nevű vállalat a YouTube-ra felkerült tartalmakon képezhette ki a Gen-3 nevű modelljét. A YouTube a jelek szerint semmit sem tud tenni az ilyen lopások ellen.
Nyíltan szexuális tartalmú alkalmazások videós hirdetései tűnnek fel sok felhasználónál a YouTube-on. Az elmúlt hónapokban nem először fordult elő ilyen probléma, pedig a Google állítja: mindent megtesz, hogy kiszűrje ezeket a hirdetéseket.
Csak nyílt forráskódú, kutatási célokat szolgáló modelleket képeztek olyan adatkészletből az Apple-nél, melyben YouTube-videók átiratai is benne voltak.
Több nagy technológiai vállalat sem kért – így pedig nem is kapott – engedélyt arra, hogy a YouTube-ra feltöltött videók átiratát felhasználhassa a mesterséges intelligencia képzéséhez.
Két nagy újítást is bevezet a Google a YouTube Musicban, az egyikkel a mesterséges intelligencia állít össze önnek egy lejátszási listát.
A YouTube az Instagram már meglévő funkcióból – mondjuk úgy – inspirálódott, és készített néhány újat a Shortshoz. Mutatjuk, mik jönnek.
Kockázatos karrierdöntést hozott egy londoni befektetési bankár, aki a hat számjegyű fizetést termelő állását hagyta ott azért, hogy a YouTube-ra készítsen videókat főállásban. Döntése azonban bejött, már négyszer annyit keres, mint pár évvel ezelőtt.
Már teszteli a YouTube azt az új funkciót, amely segítségével szóban és írásban is kérhető dal a YouTube Musicba integrált mesterséges intelligenciától.
Amerikai kutatók vizsgálata szerint a YouTube-on lévő videók óriási része személyes jelleggel készített, magáncélú tartalom. Például egy gyermek születésnapi zsúrját örökíti meg, vagy baráti nyaralás fotói vannak benne. A mesterséges intelligenciát betanító cégeknek az ilyesmik aranybányát jelentenek – aminek persze nem mindenki örül.
A YouTube fejlesztésének köszönhetően a tartalomgyártók úgy törölhetik a videójukból a szerzői joggal védett hanganyagot, hogy nem kell hozzányúlni a teljes hangsávhoz.
Érdekes eredményt hozott a YouTube és a SmithGeiger kutatócég vizsgálata.
Mostantól panaszt nyújthat be a YouTube-nak, ha úgy érzi, visszaéltek a képmásával, és egy mesterséges intelligenciával generált deepfake-videóban szerepel az arca vagy a hangja. Van azonban néhány kritérium.
A felhasználók a jövőben beállíthatják majd, hogy mikor állítsa le az alkalmazás a lejátszást.
Egy csapásra két, a YouTube-lejátszást érintő problémát orvosol a Firefox böngésző frissítése.
A kiszivárgott információk szerint a Google több YouTube-videóssal, valamint más ismert személlyel is felvette a kapcsolatot, hogy felhasználhassa a hangjukat egy új chatbothoz. A projektről egyelőre semmit sem kommunikált a vállalat.
Sokan VPN-t használnak a YouTube Prémiumra történő előfizetés során, így elhitetve a rendszerrel, hogy egy másik országban tartózkodnak – ahol olcsóbb a csomag. A jelek szerint a Google elkezdett leszámolni ezzel.
Lassan behálózza a világot a mesterséges intelligencia, és a ténykedése nem mindig pozitív. Említhetnénk például a mélyhamisításait, amelyet eddig csak bosszankodva nézhettek az érintett felhasználók, például a YouTube-on. A jövőben viszont már tevőlegesen is felléphetnek az őket érintő hamisításokkal, átverésekkel szemben.
Könnyebben megoszthatóvá válnak a csatornák a YouTube-on, valamint a nagy élő közvetítések során az élő csevegésekben kialakuló káoszt is összefoglalja a mesterséges intelligencia.
„Magyar Péter felnyitotta a szemünket”, „A reményünk Magyar Péter” vagy „Magyar Péter a jövőnk”: ehhez hasonló, szerelmes balladákhoz hasonló dalokat hallgatnak tízezrek a Youtube-on.