Így száll fel az Airbus különleges óriásrepülője – videó
Semmi furcsa nincs az alábbi, felszállós videóban – kivéve magát a felszálló repülőgépet. Az ugyanis igazán különleges. Nevét egy delfinfajról kapta, és valóban, pont úgy is néz ki.
Semmi furcsa nincs az alábbi, felszállós videóban – kivéve magát a felszálló repülőgépet. Az ugyanis igazán különleges. Nevét egy delfinfajról kapta, és valóban, pont úgy is néz ki.
Fontos és hasznos funkcióval frissül a Google Flights repülőjegy-kereső és -figyelő szolgáltatás. Érdemes használni: szól, hogy mikor (nem) érdemes repülőjegyet vásárolni.
Egyre több utast veszíthetnek el azok a légitársaságok, akik nem veszik komolyan az igényt: az emberek elvárják a minőségi netkapcsolatot, még a repülőn is.
Új pilótafülke-szimulátort építetett budapesti képzési központjába a Wizz Air. A kívülről egy nagy konténerre hajazó létesítmény belülről pontosan ugyanolyan, mint egy Airbus A320-as repülő cockpitje.
Ferihegyen 2 órán keresztül ingyenesen lehet használni a wifit, máshol viszont jelszóval védik a hálózatot. Egy nemrég elkészült, és folyamatosan frissített térkép segítségével számos repülőtér wifihálózatára gyorsan rácsatlakozhatunk.
Elsőre nem tudott leszállni az erős szél miatt az Air Horizont Boeing 737-esének pilótája. Ez időnként előfordul, de azért a mostanihoz hasonlóan erős jelenetet ritkán látni.
Az izlandiak számára maga a villámlás is ritka jelenség, ahogy az sem túl gyakori, hogy bárhol a világon villám csap egy repülőbe. De most összeértek a szálak: villám csapott egy izlandi repülőbe.
Már javában dübörgött a Párizs Orly repülőtér futópályáján az Air France 852-es járata, amikor lángok csaptak ki a hajtóműből. A gép már olyan sebességgel haladt és olyan közel volt a futópálya végéhez, hogy nem tudták megszakítani a felszállást.
A világ leggyorsabban termelő repülőgyárában havonta 42 darab gépet készítnek el. Itt gyártják a világ legnépszerűbb típusát.
Kívülről-belülről megnézheti az Airbus új prototípusát, ami néhány nappal ezelőtt Ferihegyen is tiszteletét tette.
Több réteg burkolat védi azt a memóriachipet, ami a legfontosabb adatokat rögzíti a repülésről.
A hangsebesség átlépése 20 km-es magasságban, 8-9G-s erőhatással – ez történik egy sztratoszférába jutó MiG-vadászgéppel.