Máris véget ér a BMW Z4 karrierje?
Alig több mint három éve tért vissza a kétüléses kabrió, amelyet a hírek szerint 2025-ben kivezetnek a piacról.
Alig több mint három éve tért vissza a kétüléses kabrió, amelyet a hírek szerint 2025-ben kivezetnek a piacról.
Azt senki nem szereti, ha a robotpilóta váratlanul a fékre tapos nagy sebességnél.
A Koenigsegg Regera külsőleg tölthető hibrid hajtásrendszerében messze nem hagyományos váltó van.
Hatékonyság fronton óriási előrelépésnek lehetünk tanúi az autóversenyzés királykategóriájában, és hosszú idő után a 13 colos kerekek is nyugdíjba vonultak.
Ez a szalonállapotú régi Zsiguli egyenesen a 70-es évek elejére repít vissza bennünket.
Jól látszik, hogy elszálltak az árak az új autók piacán.
Az Audi kiváló 5 hengeres motorjával szerelt csúcsmodellnek alaposan megkérik az árát.
Az új 7-es sorozat csúcsmodellje bőven több mint 600 lóerős teljesítménnyel fog rendelkezni.
A parancsnoki UAZ még a Lada Nivánál is hosszabb életútra tekinthet vissza.
Lassan megszokhatjuk, hogy a teljesítmény az elektromos autókban kiváltképp csak az elektronika beállításain múlik.
Magyarország még egész jól áll, nálunk csak nagyjából tízből egynek.
Emlékezetes, hogy a tűzveszélyes kocsik kapcsán azt kérték a tulajdonosoktól, ne nagyon parkoljanak más autók közelében.
Az Astra Sports Tourer többek közt lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású változatban is kapható lesz.
A 2022-re teljesen újratervezett versenyautók nem veszítenek leszorítóerőt, ha utolérik az előttük haladó kocsikat.
A népszerű kompaktra mostanság közel 20 hónapos szállítási határidőt vállal a VW.
Ez nem az a szint, amikor a manuális vagy digitklíma kérdésen gyötrődik valaki.
A Monte Carlo verzió régóta a legjobban felszerelt verziója a városi autónak.
Időben szálltak be az egyre fontosabbá váló iparágba és kötöttek stratégiai szerződéseket.