60x-os növekedés négy év alatt: Kína tarol az elektromos autók piacán, mégsem túl zöld
Sokan nem gondolnák, hogy messze nem az USA és nem is Európa a villanyautók legnagyobb piaca.
Sokan nem gondolnák, hogy messze nem az USA és nem is Európa a villanyautók legnagyobb piaca.
A mostanság forgalomba kerülő új autók általában egyre biztonságosabbak lesznek, de azért akad néhány kivétel.
Ezzel a német járgánnyal rengeteg holmit el lehet vinni, ráadásul igen gyorsan. Sőt, takarékosan.
A bajor gyártó hamarosan felfedi, hogy milyen lesz az i3-as villanyautó nagytestvére.
Nem elég, hogy egyszerre több helyet is elfoglal, teszi mindezt immár huzamosabb ideje. Körbejártuk a kocsit.
Úgy tűnik, hogy menő autó-design fronton mostanság már a koreai gyártókkal is számolnunk kell.
Ezzel az olasz sportkocsival akár nyitott tető mellett is igen komoly tempóval lehet száguldani.
A bajor gyártó Frankfurtban tárja a nagyközönség elé hatalmas új divatterepjáróját.
Már a bankkártyát, de még az okostelefont sem feltétlenül kell elővenni, ha valahol fizetni szeretnénk.
Szabályosnak igen nehezen lehetne minősíteni a parkolás ezen fajtáját. Pofátlannak viszont annál inkább.
A brit autómárka ezúttal csak és kizárólag a sportos menetteljesítményekre fókuszált. No és persze az abszolút egyedi külcsínre.
Elég néhány rossz mozdulat a kormány mögött, és gyorsan meg is van a baj, ahogy az a mellékelt fotókon is jól látható.
Nem éppen tegnap jelentették be a modellt, de még mindig nem fogy ki belőle a lendület.
Megannyi kiszivárgást és kedvcsinálót követően most végre hivatalos formában is bemutatkozott a japán gyártó új elektromos autója.
Ilyen az, amikor a rengeteg közlekedési tábla láttán azonnal vakarni kezdjük a fejünket.
Hamarosan gazdára talál az olasz gyártó szupererős hibrid kabriójának utolsó példánya.
Meg kívánják oldani a község egyik legforgalmasabb útján kialakult parkolási és közlekedési anomáliát.
A stuttgarti csillagos márka a normál S-osztályt követően a kétajtós modellek ráncait is felvarrta.
Mutatjuk, hogy olvasóink szerint mennyit kell tudni elmennie egy elektromos autónak egy feltöltéssel.
Eláruljuk, hogy pontosan hogyan is kell értelmezni a reggel mutatott táblát, amit olvasóink közül csak nagyon kevesen ismertek fel.