
A Frankfurti Autószalonon debütáló újdonság hatalmasra sikeredett és minden elemében tekintélyt parancsoló. A kormány mögött és mellett már egyáltalán nincsenek hagyományos analóg műszerek, melyek helyét digitális kijelzők vették át, amiket az iDrive legújabb generációjával lehet kezelni. A méretes panorámatetővel ékesített X7-es hátsó utasai is kapnak két jókora kijelzőt.

Bár korábban üzemanyagcellás meghajtásról is pletykáltak, az X7 iPerformance Concept borítása alatt nagy valószínűséggel a 740e iPerformance-féle hibrid hajtáslánc rejtőzik a maga négyhengeres turbós benzinmotorjával, villanymotorjával és 9,2 kWh-s lítium-ion akkumulátorával. További részleteket a pénteki hivatalos bejelentéskor tudhatunk majd meg.

A rejtett kilincses és gigantikus könnyűfémfelniken gördülő koncepcióautót várhatóan jövőre követő sorozatgyártású modell előreláthatólag 3 literes hathangeres, valamint 4,4 literes nyolchengeres benzinmotorokkal is elérhető lesz, és több mint valószínű, hogy érkezni fog egy 40d típusjelzésű dízelvariáns is.





Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.