Fapados olcsó Rolls-Royce: gagyi lemezfelni és fényezetlen tükör
Mutatjuk, hogy milyen lenne egy olyan Phantom, melyet teljesen puritán felszereltséggel gurítanának ki az utakra.
Mutatjuk, hogy milyen lenne egy olyan Phantom, melyet teljesen puritán felszereltséggel gurítanának ki az utakra.
Ha valaki egy patika állapotú szocialista veterán autóra vágyik, íme egy remek példány.
Néhány évtizede iszonyatosan menő volt egy ilyen gyermekjáték. És pontosan ugyanilyen vagány 2017-ben is.
Újabb bizonyíték arra, hogy már nem kell sokat várnunk az új csúcs-Audi hivatalos bejelentésére.
A tulajdonosnak lesz egy kis munkája, ha be kíván ülni a kocsijába és el szeretne hajtani vele.
Ha valaki egy 1000 lóerőnél is erősebb szupersportkocsit vásárol, az jobb ha felkészül az igen komoly szervizköltségekre.
A rossz helyen parkoló autók ellen a jelek szerint többféle módon is fel lehet venni a harcot.
Ez a furcsaság pont ugyanolyan erős, mint a Bugatti Chiron, de nem kerekeken gurul.
A fiatalosan trendi brit prémiummárka hamarosan leleplezi első villanyautóját.
Nem sokon múlott egy baleset a 10-es úton – a történtekről fedélzeti kamerás felvétel is készült.
A chilei autós elnézte, hol is kellene behajtani a mélygarázsba. Aztán még rosszabbra fordult a helyzet.
Az olasz szupersportautó igen egyedi, bár igencsak véleményes külcsínt kapott - az átalakításról videónk is van.
Ha minden kamion utastere így nézne ki, akkor vélhetően azonnal tömegek szeretnének kamionsofőrök lenni.
Ez a zuffenhauseni sportkocsi dupla időutazásra hív: egyrészt vissza a 70-es évekbe, másrészt előre abba a korba, amikor már a villanyautók fognak dominálni.
Az X7-esért egyelőre még felesleges a kereskedésekbe rohanni, de mi már mutatjuk, hogy hogyan fog kinézni a BMW hamarosan érkező nagyágyúja.
A tomboló méretcsökkentési láz és a villanyosítás korában a bajor gyártó még gyorsan szabadon eresztett egy utolsó petrolhead dinoszauruszt. Kipróbáltuk az autót, amely egyetlen dübörgő gázfröccsre szinte annyit fogyaszt, amennyi üzemanyaggal egy kisautó elgurul 100 kilométert. Az izomkolosszus rajtelektronikája lazán kettes sebességi fokozatból startol.
Szinte hihetetlen, de Kis Grófo ezúttal nem valamelyik nagy német gyártó prémiumautójában feszít.
A német prémiummárka a legmodernebb és legerősebb hibrid technológiát fogja használni, ami egyenesen a Porschétól érkezhet.
A pofátlan parkolásra sajnos szinte naponta akadnak újabb hazai példák, mutatjuk a legfrissebbet.
Íme egy apró új matrica, mely adott esetben akár életeket is menthet.