A matuzsálemeket gyártó Ladának van a legidősebb modellkínálata, a legfiatalabb egy kínai márkáé
Míg az oroszok jóindulattal a kilencvenes éveket képviselik, a kínaiak egyértelműen a jövőt.
Míg az oroszok jóindulattal a kilencvenes éveket képviselik, a kínaiak egyértelműen a jövőt.
Egy amerikai rendőr a másodperc tört része alatt cselekedett, ezzel vetett véget egy autós üldözésnek.
Közel nyolcszáz kilométeres távot ígér az okostelefon-gyártóként hírnevet szerzett márka első autója.
A Czinger 21C V Max kevesebb mint 2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra.
Több mint 10 millióra jön ki a beszerezni kívánt 18 500 darab jármű átlag darabára. A központosított, meghívásos közbeszerzés győztesével 4 éves keretszerződést kötne az állam bruttó 190 milliárdért. A vásárlandó flottában vannak személy- és haszonjárművek, és 3500, tisztán elektromos autó is.
Az amerikai gyártó elektromos pickupja megannyi késést követően végre célegyenesbe ér.
Passzoljon a házunk, vagy legalább a garázs színe az autónkhoz.
Az erősen limitált szériás Sián bőven kevesebb, mint 3 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.
A dél-koreaiak egyfajta elektromos raliautós élményt ígérnek.
Az igaz, hogy egy olyan állapotú példányt, mint amit meghirdettek, szinte lehetetlen találni.
A Volkswagentől átvett platformon térhetne vissza a piacra.
Olyan árverseny alakult ki a távol-keleti országban, hogy lényegében dömpingáron kínálja elektromos alapmodelljét a német gyártó.
Az amerikaiak részben szavazás útján határozzák meg, hol legyenek a következő töltőállomásaik.
„Itt nincsenek földutak, vagy hegyi ösvények, ahol értelme lenne egy ilyen autónak” – mondta a város egyik alpolgármestere.
Egy kényelmes nagy autó csalogató áron, könnyen lehet, hogy taxiként futotta le korábbi kilométereit.
Több mint 700 millió forintot érdemes tartalékolni, aki esetleg egy ilyen modellre vágyik.
A távol-keleti ország egyre inkább versenyelőnybe kerülhet az autóiparban.
A halálos tragédia után sem lassítanak a gyorshajtók.