szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A plugin hibrid német sport SUV csúcsnyomatéka meghaladja az 1000 Nm-t.

A közelmúltban volt szerencsénk alaposan letesztelni az új Mercedes GLC-t, melyből most megérkezett a legsportosabb csúcsmodell.

A Mercedes-AMG GLC 63 S E Performance 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotorja 476 lóerős teljesítménye mellé 545 Nm-es nyomaték társul. A plugin hibrid hajtáslánc összteljesítménye eléri a 680 lóerőt, a csúcsnyomaték pedig nem kevesebb, mint 1020 Nm.

Mercedes
Mercedes

A 0-ról 100-ra 3,5 másodperc alatt felpattanó, hátul egy 204 lovas villanymotort és kéffokozatú automata váltót felvonultató újdonság elektronikusan korlátozott végsebessége 275 km/h.

Viszonyításképp, az 510 lóerős és 700 Nm-es 4 literes biturbó V8-cal szerelt elődmodell 3,8 másodperc alatt pattant fel álló helyzetből 100-as tempóra, végsebessége pedig kiviteltől függően 250-280 km/h volt.

Mercedes
Mercedes

A kilencfokozatú automata váltós, alapáron négykerék-hajtású és összkerék-kormányzású SUV akkumulátora 6,1 kWh kapacitású, ami mintegy 12 kilométeres elektromos hatótávot tesz lehetővé. A 400 V-os telep maximum 3,7 kW-tal tölthető.

Az akár 21 colos könnyűfém-felnik mögött elöl 390 milliméteres féktárcsák teljesítenek szolgálatot.

Mercedes
Mercedes
Mercedes

Az árak egyelőre ismeretlenek, német lapértesülések szerint a Mercedes-AMG GLC 63 S E Performance minimum 100 000 euró (37,4 millió forint) kifizetését követően lesz hazavezethető.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!