Véget ér az Opel Insignia gyártása
Az Opel utolsó GM technikájú modellje a vártnál hamarabb vonul nyugdíjba.
Az Opel utolsó GM technikájú modellje a vártnál hamarabb vonul nyugdíjba.
A japán gyártó újdonsága enyhe túlzással élve olyan, mint egy nagyra nőtt Civic.
Immár Magyarországon is elérhető az új 7-es sorozat közel 600 lóerős plugin hibrid zászlóshajó modellje.
Ki mondta, hogy a Volkswagen zöld rendszámos változatban is kapható dobozos modelljét ne lehetne tuningolni?
Nem, ezúttal kivételesen nem egy újabb 2,5 tonnás elektromos SUV-ot mutattak be.
Bár az esetek 99 százalékéban nem hagyja majd el az aszfaltozott utakat, az elődjénél nagyobb és sokkal modernebb új GLC-t többek közt a kihívást jelentő útviszonyokra is alaposan felkészítették. Kipróbáltuk a légrugós és összkerekes újdonságot.
Mutatjuk, hogy pontosan mely modellekre vonatkozik a japán cég termékvisszahívási kampánya.
Az olasz gyártó új fényszóróval és digitális műszeregységgel modernizálta szedánját és divatterepjáróját.
A múlt ködös homályába vesznek azok az idők, amikor még 6 millió forint alatt lehetett itthon új 8-as Golfot kapni.
A Ford a Mondeo után nemcsak a Fiestát küldi nyugdíjba, hanem két egyterű modelljét is.
A látványos külsőt és feszes futóművet kapott újdonság fejlett plugin hibrid hajtáslánccal rendelkezik.
Akár még idén bemutatkozhat a japán gyártó népszerű modelljének hetedik generációja.
A vérfrissítésen átesett bajor roadster minimum 16,5 millió forint ellenében állítható be a garázsunkba.
Az egyedi külsejű Golf 2 literes motorja bőven több mint 500 lóerős teljesítményt ad le.
Bal kéz a csapott kormányon, jobb tenyér a kézi váltó rideg golyóbisán, mögöttünk ordít a kompresszoros V6, az erő pedig csak és kizárólag a hátsó Eagle F1-eseket gyötri. Kipróbáltuk a Lotus utolsó benzines modelljét, a vadonatúj Emirát, ami után már 600-2000 lovas elektromos szörnyetegek jönnek.
Meghajtottuk az elsőtől az utolsó csavarig teljesen új X1-et, a bajor gyártó legkisebb SUV-ját, mely néhány centiméter híján már akkora, mint az első X3-as. És nemcsak benzines, dízel, valamint plugin hibrid, hanem tisztán elektromos verzióban is támad.
A dél-koreai gyártó újdonsága méret tekintetében valahova a Mercedes E-osztály és S-osztály közé ékelődik be.
Egyre nehezebb mostanság 5 millió forint alatt új személyautót találni, de azért nem teljesen lehetetlen.