Nemcsak az érdekes, hogy alig pislognak a Forma–1-es pilóták, hanem hogy szinte mindegyik ugyanott
Egy japán kutatócsoport arra derített fényt, hogy az F1-es autóversenyzők jellemzően a pálya egy meghatározott, biztonságos szakaszán pislognak.
Egy japán kutatócsoport arra derített fényt, hogy az F1-es autóversenyzők jellemzően a pálya egy meghatározott, biztonságos szakaszán pislognak.
Nem hatotta meg őket ez a védekezés.
Csak szépen lassan úgymond "libasorban".
Nem volt még olyan tanév, amelyik ne indult volna jelentős közlekedési káosszal. Pedig mindez könnyen megelőzhető lenne, csupán néhány dologra kellene odafigyelnünk.
7 századmásodperc – ennyi idő is elég lehet arra, hogy a testünk végzetes sérüléseket szenvedjen egy autóbalesetben. De vajon mi történik az emberrel, ha 80 km/h sebességgel haladva letér az útról, és egy 1 méter mély árokba hajt? A Spektrum vasárnap mutatja be azt a dokumentumfilmet, melyből kiderülnek a részletek.
Majdnem négy hónapot kellett várni arra, hogy a független európai szervezet, azaz az EuroNCAP közzétegye 2018 első töréstesztjét. Igaz, az eredményt már a szigorúbb feltételek alapján számolták ki.
A független európai szervezetként működő EuroNCAP mostantól még szigorúbban figyeli az autók biztonságát, ami sok kerékpáros életét mentheti meg.
Egy izlandi kisvárosban olyan festést kapott az egyik gyalogátkelőhely, amire minden autós felkapja a fejét.
Egyszerre aranyos és morbid az a videó, melyet mindössze tizenegy nap alatt 25 milliószor néztek már meg YouTube-on.
Balesetveszélyesek az autókban gyerek jelenlétére figyelmeztető Baby on board feliratú matricák, húsz balesetből egyért ezek hibáztathatók - legalábbis egy brit felmérés szerint.
Hogyan lehetne rávenni az autósokat arra, hogy betartsák a sebességi korlátokat? Természetesen pénzzel.