Megpiszkálták az új Toyota Aurist: 1000 lóerő és hátsókerék-hajtás
Egyelőre még nem is kapható a japán gyártó új modellje, de máris itt egy őrült változat belőle.
Egyelőre még nem is kapható a japán gyártó új modellje, de máris itt egy őrült változat belőle.
Az erőtől duzzadó méretes négykerekű képességeit talán nem pont egy ilyen helyen kellett volna próbálgatni. Megbánásnak pedig nem sok nyoma van.
Gyönyörű ez a ritka Ferrari és erőből sem szenved hiányt, de nem tudni, hogy miért a forgalomban szoktak vele gumit égetni.
Az elképesztően erős olasz sportautót nem éppen ilyen felhasználási körülményekre találták ki.
Türkmenisztán vezetője a fehér szín rajongója, ezért a fekete autók tiltólistára kerültek. Logikus, nem?
Az izomtól duzzadó M5-össel az összkerékhajtás ellenére is kiválóan lehet driftelni. Íme a bizonyíték, ami igen egyedire és látványosra sikeredett.
A helyzet azért sokszor úgy hozza, hogy a 154 kanyar valamelyikén csak-csak kicsúszik egy kis "túlkormányzottság".
Egy tízemeletes ház tetejéig felérő létrás rohamkocsival ilyet csinálni, az nagyon komoly mutatvány.
Az első kanyarban rögtön sikerült összetörni a jobb elejét, de szerencsére épp csak annyira, hogy egy kicsit szerelni kelljen. Utána viszont jött a nagy mutatvány.
Emberünk ezúttal kivételesen nem aszfalton, hanem sokkal porosabb, homokosabb környezetben feszegeti brutális Fiestájának határait.
Az olasz hipersportkocsit nem pont ilyen offroad jellegű használatra optimalizálták.
A LaFerrari Aperta hátsó gumijából vélhetően nem sok maradt a parádézás végére.
Ezúttal egyáltalán nem a környezetvédelemre és a hibrid technológiára, hanem sokkal inkább a több száz lóerőre és a sportos vezetésre fókuszál a csillagos márka.
A benzingőz és a sebesség igazi megszállottja Rob Parson, aki úgy driftelt, ahogy eddig még senki.