Már driftelni is lehet a BMW X3 M divatterepjáróval – videó
Ezzel a sportos SUV-val nem okoz különösebb nehézséget a keresztben történő közlekedés.
Ezzel a sportos SUV-val nem okoz különösebb nehézséget a keresztben történő közlekedés.
Látványosnak látványos produkció volt, de talán összességében mégse érte meg.
Ennek ellenére nem feltétlen szimpatikus dolog az utcai drift.
Nem véletlenül egyre népszerűbb sportág a drift.
Mehet a sikítás suliba menet.
A Pest megyei településen élők egy csoportjának elege lett a kilinccsel előre közlekedő autósokból.
Mutatunk egy eladósorba került hazai kisautót, amely az elmúlt egy évben igen komoly igénybevételnek volt kitéve.
A dél-koreai gyártó limitált szériás újdonsága egyértelműen a vezetési élményt hajhászóknak készült.
A rali, a Forma-1, a WTCR, IndyCar mind küszködik azzal, hogyan lehetne igazán izgalmasan tálalni.
Csak egy kis találékonyságon múlik a móka.
Legalábbis a BMW, és nem a sztereotípiák szerint. A suli pedig nem máshol lenne, mint a csodás M városban.
Leginkább a csodás nevű, Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata rendszer miatt.
Mindenesetre a nagyjából száz méter, amit így végigcsinált a "portfoliójában" jól mutat majd.
Az A-osztály legerősebb modellje jelenleg még "csak" 306 lóerős, de hamarosan érkezik a sokkal erősebb nagytestvére.
„A sebességnek nem volt szerepe a balesetben.”
Ezt az igen komoly terepjáró képességekkel megáldott orosz járművet nem pont keresztben menésre találták ki. De adott esetben arra is alkalmas.
Nem egy Grand Prix pálya, de a reggeli kávé utáni driftelés megfizethetetlen.
A közel 1000 lóerős olasz sportkocsit nem pont ilyen felhasználásra szánták, de a hátsókerék-hajtású masina láthatóan nem jön zavarba egy kis farolástól.
A San Francisco és Oakland-öblöt összekötő hídon jött rá tömeges driftelhetnék néhány autósra.