Fotó: Konténerben kötött ki egy kigyulladt villanyautó Kajászón
Szokásos módszer az akkumulátor újragyulladása ellen.
Szokásos módszer az akkumulátor újragyulladása ellen.
Egy kis csapóajtó lényegében a szabadalom, amelyen keresztül az oltóanyag bejuthat az akkuházba.
Elvileg ez 30 perc alatt elvégzi a munkát, ami hagyományos módon órákig tartana.
Az autó totálkáros lett, az épület nagyobb károk nélkül megúszta.
A jármű maradványait egy konténerbe helyezték, amelyet vízzel árasztottak el, hogy megelőzzék az újragyulladást.
Több millió dollárra tehető a kár összege.
Bevetették a oltólándzsát is, amellyel át lehet szakítani az akkumulátorok védőborítását.
A szilárd elektrolit miatt nem szivároghat az akkumulátor, ami csökkenti a környezeti veszélyeket, egyben az ilyen akkumulátornál elenyésző a lehetősége egy akkutűznek vagy robbanásnak.
Ne legyen rá szükség, de jobb tudni.
A lándzsa feje képes átszakítani az akkumulátorpakk védőházát, ami után már eljuthat az oltóanyag a cellákhoz is.
A kocsi akkumulátorát így tudták a helyszínen gyorsabban visszahűteni.
A kiégett autó látszólag nyugodtan várta sorsát, aztán váratlanul füstölni kezd.
Vadonatúj Mercedesek, BMW-k is vannak a fedélzeten, de a rakomány pontos összetételét még nem hozták nyilvánosságra.
A hibrid autóban az akkumulátorok hőmérséklete a tűz miatt elérte a 750 Celsius-fokot.
A jókora akkupakk átrepült egy füves területre, és ott kiégett.
A norvég társaság azt mondja, ha egy ilyen jármű kigyullad a fedélzeten, szinte lehetetlen megfékezni a tüzet.
A tulajdonos vette videóra, ahogy a gépe pillanatok alatt kiég.
A dél-koreai gyártó nagyon friss modellje a KIA EV6, amely jókora lángokkal égett egy ütközés után.
Ha egy hagyományos motorú autó kiég abban sincs semmi szenzáció - mondja - utalva arra, hogyan határozzák meg a tömeggyártók a közbeszédet.
A kocsi akkumulátora többször is újra visszagyulladt, miután eloltották.