Régi nagy név villanymotorral újból felpörgetve: jön a Skoda Felicia E
A cseh autómárka a jelek szerint igen komoly elektromos autó tervekkel rendelkezik.
A cseh autómárka a jelek szerint igen komoly elektromos autó tervekkel rendelkezik.
A fiatalosan trendi brit prémiummárka hamarosan leleplezi első villanyautóját.
Szinte hihetetlen, de Kis Grófo ezúttal nem valamelyik nagy német gyártó prémiumautójában feszít.
Ha minden kamion utastere így nézne ki, akkor vélhetően azonnal tömegek szeretnének kamionsofőrök lenni.
Ez a zuffenhauseni sportkocsi dupla időutazásra hív: egyrészt vissza a 70-es évekbe, másrészt előre abba a korba, amikor már a villanyautók fognak dominálni.
Lássuk, hogy hány lóerős és hány kilogrammos az amerikai gyártó új villanyautója!
A VW-konszern spanyol márkája is meg kívánja lovagolni a villanyautó-divathullámot.
Elon Muskék hamarosan egy újabb tisztán elektromos hajtásláncú személyautóval fognak előrukkolni.
Ez az új német elektromos autó szimplán a nap energiájával is képes megtenni jó néhány kilométert.
A Model 3 már alaphelyzetben sem éppen lomha, de hamarosan jön belőle egy igazi sportváltozat.
Az ingolstadti székhelyű gyártó az elkövetkezendő időkben több fontos új modellel is elő fog rukkolni.
Ez az új koncepcióautó a kőkemény benzinmotoros M2 és az űrhajószerű hibrid i8-as egyfajta izgalmas keveréke.
A Prius új plugin hibrid változata minden korábbi hibrid személyautónál közelebb merészkedik a tisztán elektromos autózáshoz, miközben a hatótávja az 1000 kilométert is meghaladhatja.
Nem vagyunk már messze attól, hogy a hétköznapi személyautókat egyszerűen úgy lehessen frissíteni, mint az okostelefonokat.
Az amerikai gyártó növelni akarja az árkülönbséget a Model S és a Model 3 között.
Vadonatúj akkumulátor, szupergyors töltés és hatalmas hatótáv – szól a japán gyártó ígérete.
Ebben a négykerekű járműben már egyáltalán nincsenek pedálok, és a kormány is hiányzik belőle.
Hiba lenne azt gondolni, hogy keleti szomszédunknál nem figyelnek oda a környezetbarát meghajtási módokra.
Már nem kell sokat várni arra, hogy a teljesen önvezető autók elárasszák az utakat.
A tulajdonosokban a jelek szerint hamis biztonságérzetet kelthet a mindig aktív GPS nyomkövető rendszer.