Ködlámpa: segíthet, vakíthat, és 30 ezer forinttal is büntethetik
Van egy apró kapcsoló a műszerfalon, melyet mostanság egyre többet használunk. De sajnos nem mindig jókor.
Van egy apró kapcsoló a műszerfalon, melyet mostanság egyre többet használunk. De sajnos nem mindig jókor.
A végülis szerencsésen végződött baleset kapcsán mindenképpen megnéznénk a biztosítási kárbejelentő lapokat.
Megnyitották a 250 éve működő Hennessy cég új lepárló és palackozó üzemét Salle-d’Angles-ban. A délnyugat-franciaországi kistelepülés csak néhány kilométerre van a világ leghíresebb francia italának nevet adó Cognac városától.
Almonóban senki sem hajtja álomra a fejét, és dolgozni is csak viszonylag kevesen szoktak errefelé. Mutatjuk az Uber kihalt városát.
Sokak szerint a halálos balesetek számát többek közt a büntetési tételek megemelésével is csökkenteni lehetne.
Ilyenkor ősszel nem árt még az átlagosnál is nagyobb figyelemmel közlekedni az utakon, mert bármikor felbukkanhat egy őz vagy szarvas.
Ezen az útszakaszon nem szabad megszokásból vezetni, mert egy óvatlan lekanyarodás drága mulatság lehet.
Éjjelre kitiltanák az autóforgalmat a fővárosi Kazinczy utcából, a Dob és a Dohány utca között. Nappal pedig megfordítanák a mostani haladási irányt ugyanezen a szakaszon.
Megoszlanak a vélemények azzal kapcsolatban, hogy a határtalan száguldás mennyire biztonságos.
Egészen meredek, amit ez a budapesti autós megengedett magának a reggeli csúcsforgalomban.
Ennek a sofőrnek a jelek szerint valahova nagyon gyorsan oda kellett érnie. Ami persze egyáltalán nem jelent mentséget arra, amit tett a forgalomban.
A körforgalom működése viszonylag egyszerűen megérthető, de a jelek szerint nem mindenki számára.
Tény, hogy néha nehéz szabad parkolóhelyet találni, de ez nem jogosít fel arra, hogy bárhol csak úgy letegyük az autónkat.
A megkülönböztető jelzések ennek a mercisnek a jelek szerint nem igazán keltették fel a figyelmét.
Ahogy rövidülnek a nappalok, úgy egyre több esetben lehet zavaró a közvilágítás hiánya.
Ha időben oda kell érni, akkor időben oda kell érni - gondolta magában vélhetően a járdán autózó sofőr.
Ki mondta, hogy a kanyarokat csak a versenysportban és nagy tempóval lehet levágni?
Sok esetben csak igen nehezen oldható meg a kettő- és a négykerekűek békés egymás mellett közlekedése. A festői Szentendrén sem egyszerű a helyzet.
A közutak nem éppen versenyzésre lettek kitalálva. Itt az újabb bizonyíték, hogy nem éri meg őrülten nyomni a gázpedált.
Szabályosnak igen nehezen lehetne minősíteni a parkolás ezen fajtáját. Pofátlannak viszont annál inkább.