3,3 másodperc alatt 0-ról 100-ra és 300 km/h: ezt tudja ez a kicsi új Audi
Ennél többet nem nagyon lehetne kihozni a négykarikás gyártó kompakt modelljéből.
Ennél többet nem nagyon lehetne kihozni a négykarikás gyártó kompakt modelljéből.
Az 1600 lóerős Centodieci 13,1 másodperc alatt gyorsul 0-ról 300 km/h-ra.
Hosszú és áramvonalas karosszéria, izmos V12-es motor, alacsony tömeg – körülbelül ez az újdonság receptje.
A Rimac Nevera villanyautó kevesebb mint 2 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100 km/h-ra.
Íme a közelmúltban debütált Ford Mustang Mach-E legújabb amerikai riválisa.
A minden korábbinál erősebb sorozatgyártású Golfnak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.
Az RS3 már alaphelyzetben sem gyenge vagy lomha, és most egy picit még tovább feszítették a húrt.
Az Alpina által kezelésbe vett újdonság végsebessége meghaladja a 300 km/h-t.
A 381 lóerős új alapmodell indulóára valamivel 40 millió forint felett alakul.
Az alacsony fogyasztású családi autó adott esetben akár 270-nel is képes száguldani.
A gigantikus és nem éppen könnyű SUV alig több mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A GTI Clubsport 45-tel a jelek szerint adott esetben igen közel lehet kerülni a 300 km/h-hoz.
A Wiesmann újdonsága a legnagyobb csendben és kevesebb, mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A Tesla Model S új kihívójának európai forgalmazása a nyáron kezdődik meg.
A 4 literes biturbó V8-as motor teljesítményét megnövelik és várhatóan érkezik a plugin hibrid kivitel is.
A szupererős és tágas villanyautó kevesebb, mint 6 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
A Rimac Nevera zord téli körülmények melletti tesztjei sikerrel zárultak.
Jelentős erősítőkúrán esett át az Audi legsportosabb Q8-as modellje.
A sportkompakt 5 hengeres turbómotorjában találtak még 60 eddig szunnyadó lóerőt.