1000 ember 5 évnyi munkáját, 17 prototípust, 45 töréstesztet és 9 totálkáros tesztautót követően most elkészült az első véglegesnek mondható példány, melyet gyorsan forgalomba is helyeztek a gyártó hazájában, Horvátországban. A rendszám stílusosan a hegyomlásnyi nyomatékra utal.

A 150 példányban gyártandó 800 millió forintos Rimac Nevera 1,97 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet, a 0-300-as gyorsulást pedig 9,3 másodperc alatt abszolválja.

A 8,6 másodperces nem hivatalos negyedmérföldes rekordidőt futott és ily módon a legdurvább új Ferrarit is legyorsuló, 2,15 tonnás sportkocsi végsebessége 412 km/h.

A 120 kWh kapacitású akkumulátor 550 kilométeres hatótávot biztosít, és adott esetben akár 500 kW-os teljesítmény mellett tölthető.


Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.