Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
A Rimac Nevera villanyautó kevesebb mint 2 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100 km/h-ra.
1000 ember 5 évnyi munkáját, 17 prototípust, 45 töréstesztet és 9 totálkáros tesztautót követően most elkészült az első véglegesnek mondható példány, melyet gyorsan forgalomba is helyeztek a gyártó hazájában, Horvátországban. A rendszám stílusosan a hegyomlásnyi nyomatékra utal.
A 150 példányban gyártandó 800 millió forintos Rimac Nevera 1,97 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet, a 0-300-as gyorsulást pedig 9,3 másodperc alatt abszolválja.
A 8,6 másodperces nem hivatalos negyedmérföldes rekordidőt futott és ily módon a legdurvább új Ferrarit is legyorsuló, 2,15 tonnás sportkocsi végsebessége 412 km/h.
A 120 kWh kapacitású akkumulátor 550 kilométeres hatótávot biztosít, és adott esetben akár 500 kW-os teljesítmény mellett tölthető.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Nagyon jól ment tavaly a budapesti városnéző buszok üzemeltetőinek.
Az okok most egyértelműek.
A Magyar Stratégiai Zrt. tulajdonában álló ingatlan rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.