#kampány


Jövőre már kétszeres nagymama lehet Hillary Clinton
 

Jövőre már kétszeres nagymama lehet Hillary Clinton

Hillary Clinton, az amerikai Demokrata Párt legesélyesebb elnökjelölt-aspiránsa újabb unokára számíthat jövőre, az elnökválasztás évében. Lánya, Chelsea hétfőn közölte, hogy ismét gyermeket vár, a másodikat, akinek érkezése jövő nyárra esedékes.

MTI MTI

Végre a magyar gyerekekhez is eljuthat a forradalmi matekjáték
 

Végre a magyar gyerekekhez is eljuthat a forradalmi matekjáték

Több éves patthelyzet után sikerült visszaszerezniük találmányuk jogait a kisiskolás korosztály matematikaoktatását forradalmasító Mathterminds alkotóinak, így esély nyílt arra, hogy a raktárban porosodó játékok eljussanak a magyar gyerekekhez. Ehhez már csak egy sikeres Kickstarter kampány szükséges.

Stemler Miklós Stemler Miklós

Hibbant ellenőrrel próbálja szerethetőbbé tenni magát a berlini BKV – videó
 

Hibbant ellenőrrel próbálja szerethetőbbé tenni magát a berlini BKV – videó

Egy pocakos YouTube-sztár, Kazim Akboga főszereplésével készített mókás videót legújabb kampányához a Berlini Közlekedési Vállalat. Az „Is mir egal” című szám lényege, hogy a járművezetőknek és az ellenőröknek aztán édesmindegy, hogy ki mit csinál utazás közben. Lehet sajtot reszelni, férfi ülhet férfi ölébe, a futballdrukkerek sem zavarják őket, csak egy valamiért harapnak: ha nincs valakinek jegye, bérlete.

hvg.hu hvg.hu

Még mindig nem eszünk elég halat
 

Még mindig nem eszünk elég halat

A lehető legjobb időpontot választotta a földművelésügyi tárca, hogy kampányolni kezdjen a halfogyasztás mellett. Hiszen köztudomású, ha máskor nem, karácsonykor sok család asztalára kerül halászlé, rántott hal. S ilyenkor minden évben lehet riogatni a népeket a statisztikai adatokkal, mennyire le is vagyunk maradva halfogyasztásban. Ideje megfogadnunk, a hétköznapjainkba is beúsztatjuk az uszonyosokat, lehetőleg belföldi vízeinkből.

hvg.hu/ élelmiszer online hvg.hu/ élelmiszer online

Kampányt kezdett a Fidesz, csak pártszimpatizánsoknak
 

Kampányt kezdett a Fidesz, csak pártszimpatizánsoknak

Múlt héten bedurrantotta kvótaellenes kampányának legújabb fegyverét a Fidesz. A párt vezetői járják az országot, és tájékoztatják az embereket a menekültek befogadásának veszélyeiről. Érdekesség, hogy a lakossági fórumokon csak a párt tagjai és szimpatizánsai vehetnek részt.

hvg.hu hvg.hu



“Tedd meg a mamáért”: újabb gyerekcsinálós kampányt indítottak Dániában
 

“Tedd meg a mamáért”: újabb gyerekcsinálós kampányt indítottak Dániában

A dán társadalom továbbra is demográfiai problémákkal küszködik, még mindig kevés az újszülött. A “Tedd meg Dániáért, tedd meg a mamáért” szlogenű kampánnyal ezen szeretnének változtatni. Egy dániai utazási iroda tavaly versenyt hirdetett a nyaraláson szerelmeskedő párok között. Idén nincs verseny, hanem a szüleiken keresztül próbálják vakációra küldeni, és ezzel gyerekcsinálásra ösztönözni őket.

hvg.hu hvg.hu




A magyarok és a gyűlölet:
 

A magyarok és a gyűlölet: "Ha mindnyájunkból kibújik az állat"

A Fidesz bevándorlóellenes kampánya a magyar nép legalantasabb érzéseit hívja elő, innen kezdve pedig csak az a kérdés: a kormánypárt remek társadalomismeretről tett-e tanúbizonyságot, vagy amúgy normális emberek válnak szélsőségesen elutasítóvá a jól átgondolt pánikkeltés hatására. A kutatások ugyanis azt mutatták ki, hogy a magyarok a kisebbségek közül eddig épp a bevándorlókkal szemben voltak legkevésbé elutasítóak.

Iványi Zsófia Iványi Zsófia


Videó: Zseniális kísérletet vitt véghez a Coca-Cola
 

Videó: Zseniális kísérletet vitt véghez a Coca-Cola

Hét másodpercbe telik csupán, hogy előítéleteket alakítsunk ki magunkban másokról, pusztán a kinézet alapján. A Coca-Cola legújabb, közel-keleti kampányának részeként egy érdekes kísérletet csinált: hat idegen embert ültetett egy asztalhoz, akik vaksötétben beszélgettek egymással mindenről, majd egyszer csak felkapcsolták a villanyt. A résztvevők egy dobozt kaptak ajándékba a kísérlet végén, melyben Coca-Colának kinéző dobozos üdítők voltak, ám a márkafelirat helyett ez a felirat állt rajtuk: "a címkék a dobozokra valók, nem az emberekre".

hvg.hu hvg.hu




45 millió dollár már van a Clinton-kampányra
 

45 millió dollár már van a Clinton-kampányra

Ez a legnagyobb összeg, amit egy elnökjelölt-aspiráns az előválasztási kampány alatti első adománygyűjtési bevallásában közzétett, és meghaladja a Barack Obama elnök négy évvel ezelőtti – és minden idők legdrágább – újraválasztási kampányának hasonló időszakában összekalapozott összeget is.

MTI MTI