Benedict Cumberbatch kampányol a menekültek támogatásáért
Jön a segítség – buzdít egy különleges kampány keretében a Sherlock sztárja.
Jön a segítség – buzdít egy különleges kampány keretében a Sherlock sztárja.
A Saatchi & Saatchi reklámügynökség angol és magyar nyelvű plakátokon üzent annak a cégnek, amelyet a menekültek elriasztására tervezett kampánnyal bízott meg a magyar kormány. A munkaidő végére a JWT Révész utcai székházához két fedett quaddal gurultak, ezek hátoldalára ragasztották fel a nagyméretű plakátokat.
A kormányzati sikerkampányhoz időzítette új plakátjai megjelenését a Magyar Kétfarkú Kutya Párt és a Vastagbőr blog. Az új ellenplakátok már az utcán vannak, meg is jelent belőlük egy gyűjtemény.
Angyali mosollyal közli egy fiatal lány a kormányzati sikerkampány arcaként, hogy "nem akarunk illegális bevándorlókat". Egy másik plakáton azt írják: újra nő a minimálbér, a reformok működnek. A rezsicsökkentéssel spóroltunk, a gazdasági növekedés meg gyorsabb, mint az EU-ban. Csütörtökön megjelentek a sikerkampány első óriásplakátjai.
724 ezerért golyóstoll, hastáncos-előadás, százezrek Balázs Fecónak, napi többszöri tankolás – az Átlátszó bírósági úton megszerezte, mire költötték el az egyéni képviselőjelöltek az államtól kapott pénzeket a tavalyi kampányban.
Ez a legnagyobb összeg, amit egy elnökjelölt-aspiráns az előválasztási kampány alatti első adománygyűjtési bevallásában közzétett, és meghaladja a Barack Obama elnök négy évvel ezelőtti – és minden idők legdrágább – újraválasztási kampányának hasonló időszakában összekalapozott összeget is.
A „családbarát szemléletformálást célzó” országos kampánysorozatot indítana a kormány, valamint a családpolitikai eredményekkel is kampányolna – derül ki a Magyar Közlöny keddi számában közzétett kormányhatározatból.
Itt tényleg a farok csóválja a kutyát, de a kutya örül neki.
Biztosan megéri mindenről képet feltölteni a közösségi oldalakra?
Az osztrák határ ellenőrzésének bevezetésével kampányol a felső-ausztriai tartományi kormányfő a szeptemberi tartományi választások előtt – olvasható a Die Presse című osztrák napilap keddi számában. Josef Pühringer javaslata szerint azokon a határszakaszokon, amelyeken illegális bevándorlók érkeznek az országba, időszakos ellenőrzést kellene bevezetni.
"Aki vészhelyzetbe került, azon segítenie kell annak, aki ezt megteheti. Kérdés, hogy ezt megtehetjük-e" - mondta a hvg.hu-nak adott interjúban a kereszténydemokraták frakcióvezetője, aki szerint bevándorlóügyben az együttérzés mellett a politikai felelősség szempontjainak is érvényesülnie kell. Harrach Péter beszélt nekünk még Simicska Lajosról, a vasárnapi boltbezárás körüli indulatokról, és a jobboldal fásultságáról is. A menekültellenes plakátkampányról azonban nem kívánt nyilatkozni.
A Fidesz alelnöke a TV2-n folytatta a nemzeti konzultációhoz kapcsolódó kormányzati kampányt a bevándorlás ellen. Kósa Lajos elmondta: ötmillió menekült úton van, százezreket készülnek Nyugatról visszaküldeni Magyarországra, és már be is jelentették, hogy tucatnyi charterjárattal toloncolnak vissza egy kisebb tömeget. Kósa szerint a menekültügyi őrizet megoldás volt minderre, de azt el kellett törölni.
"Ha Dániába jössz, dolgoznod kell" - üzeni személyesen a dán miniszterelnök az országba bejutni szándékozó migránsoknak. Az Index szerint a dán kampány hivatkozási alap lehet a magyar kormány bevándorlókkal kapcsolatos plakátterveihez.
Egy szlovák fiatalember egyszerű ötletéből lett az utóbbi évek legjobb olvasást népszerűsítő akciója.
A Fidesz bevándorlóellenes kampánya a magyar nép legalantasabb érzéseit hívja elő, innen kezdve pedig csak az a kérdés: a kormánypárt remek társadalomismeretről tett-e tanúbizonyságot, vagy amúgy normális emberek válnak szélsőségesen elutasítóvá a jól átgondolt pánikkeltés hatására. A kutatások ugyanis azt mutatták ki, hogy a magyarok a kisebbségek közül eddig épp a bevándorlókkal szemben voltak legkevésbé elutasítóak.
Hét másodpercbe telik csupán, hogy előítéleteket alakítsunk ki magunkban másokról, pusztán a kinézet alapján. A Coca-Cola legújabb, közel-keleti kampányának részeként egy érdekes kísérletet csinált: hat idegen embert ültetett egy asztalhoz, akik vaksötétben beszélgettek egymással mindenről, majd egyszer csak felkapcsolták a villanyt. A résztvevők egy dobozt kaptak ajándékba a kísérlet végén, melyben Coca-Colának kinéző dobozos üdítők voltak, ám a márkafelirat helyett ez a felirat állt rajtuk: "a címkék a dobozokra valók, nem az emberekre".
A hazai és a nemzetközi közeg, a "görög dráma" is indokolja a működő magyar reformokról indítandó kormányzati tájékoztató kampányt – mondta Kovács Zoltán kormányszóvivő a köztévé csütörtök reggeli műsorában.
Több hónapnyi kísérletezés után a Fideszben megtalálták azt a kampányfegyvert, mely végre jól sült el – így látják a párt vezetői a bevándorlók elleni kampányt. Orbán Viktor és kommunikációs tanácsadói triumfáltak, ám úgy tudjuk, ennek ára van: a miniszterelnök legyűrte a házon belüli fanyalgókat, folytatja karcos politikáját, a sokak által vágyott konszolidáció ismét elmarad.
A két legerősebb párt, a kormányzó Polgári Platform (PO), valamint az ellenzéki Jog és Igazságosság (PiS) szombaton tartott nagygyűlésével elindult a parlamenti választási kampány Lengyelországban.
Csak nemrég kerültek ki az utcákra, úgy tűnik, máris megosztják az embereket a kormány bevándorlók elleni kampányának óriásplakátjai. Szombat reggelre a fővárosi Dagály fürdőnél lévő hirdetéseken lefestették a szövegeket, sőt, az egyik kispárt pénzt ajánlott fel azoknak, akik megrongálják a plakátokat. A hvg.hu tudósítója úgy tapasztalta, hogy a Budapesten kihelyezett hirdetések nagy részét egyelőre nem rongálták meg. Az általa látott plakátok többsége egyébként elérhetetlen magasságban van. A Bécsi úton kérdeztük meg az arra járókat a bevándorlók elleni kampányról.