Trump januártól két kézzel szórja a pénzt a kampányban
Januártól mindent bevet a kampányában Donald Trump, heti kétmillió dollárt tervez költeni tévés hirdetésekre – jelentette be a republikánus politikus kedden.
Januártól mindent bevet a kampányában Donald Trump, heti kétmillió dollárt tervez költeni tévés hirdetésekre – jelentette be a republikánus politikus kedden.
Hillary Clinton, az amerikai Demokrata Párt legesélyesebb elnökjelölt-aspiránsa újabb unokára számíthat jövőre, az elnökválasztás évében. Lánya, Chelsea hétfőn közölte, hogy ismét gyermeket vár, a másodikat, akinek érkezése jövő nyárra esedékes.
Több éves patthelyzet után sikerült visszaszerezniük találmányuk jogait a kisiskolás korosztály matematikaoktatását forradalmasító Mathterminds alkotóinak, így esély nyílt arra, hogy a raktárban porosodó játékok eljussanak a magyar gyerekekhez. Ehhez már csak egy sikeres Kickstarter kampány szükséges.
Egy pocakos YouTube-sztár, Kazim Akboga főszereplésével készített mókás videót legújabb kampányához a Berlini Közlekedési Vállalat. Az „Is mir egal” című szám lényege, hogy a járművezetőknek és az ellenőröknek aztán édesmindegy, hogy ki mit csinál utazás közben. Lehet sajtot reszelni, férfi ülhet férfi ölébe, a futballdrukkerek sem zavarják őket, csak egy valamiért harapnak: ha nincs valakinek jegye, bérlete.
A lehető legjobb időpontot választotta a földművelésügyi tárca, hogy kampányolni kezdjen a halfogyasztás mellett. Hiszen köztudomású, ha máskor nem, karácsonykor sok család asztalára kerül halászlé, rántott hal. S ilyenkor minden évben lehet riogatni a népeket a statisztikai adatokkal, mennyire le is vagyunk maradva halfogyasztásban. Ideje megfogadnunk, a hétköznapjainkba is beúsztatjuk az uszonyosokat, lehetőleg belföldi vízeinkből.
Múlt héten bedurrantotta kvótaellenes kampányának legújabb fegyverét a Fidesz. A párt vezetői járják az országot, és tájékoztatják az embereket a menekültek befogadásának veszélyeiről. Érdekesség, hogy a lakossági fórumokon csak a párt tagjai és szimpatizánsai vehetnek részt.
Bár még nem tisztázott, ki is kerül házon belülre a kereskedelmi csatornánál, az Index úgy értesült, a TV2-vel komolyan számolnak a kormányban: a legnagyobb falatot kapja az újabb migrációról szóló kampányból.
Az újbóli törések fokozott kockázatára szeretné felhívni a figyelmet a Magyar Osteoporosis és Osteoarthrológiai Társaság, amely Tovább ne törj! szlogennel indított kampányt.
A dán társadalom továbbra is demográfiai problémákkal küszködik, még mindig kevés az újszülött. A “Tedd meg Dániáért, tedd meg a mamáért” szlogenű kampánnyal ezen szeretnének változtatni. Egy dániai utazási iroda tavaly versenyt hirdetett a nyaraláson szerelmeskedő párok között. Idén nincs verseny, hanem a szüleiken keresztül próbálják vakációra küldeni, és ezzel gyerekcsinálásra ösztönözni őket.
A francia kormány felvilágosító kampányt indított szerdán annak megakadályozására, hogy francia fiatalok csatlakozzanak a szíriai és iraki dzsihadistákhoz. A kisfilmekben négy érintett francia család beszél arról, hogy milyen értetlenül és fájdalommal élik meg a fiatalok elvesztését.
Jön a segítség – buzdít egy különleges kampány keretében a Sherlock sztárja.
A Saatchi & Saatchi reklámügynökség angol és magyar nyelvű plakátokon üzent annak a cégnek, amelyet a menekültek elriasztására tervezett kampánnyal bízott meg a magyar kormány. A munkaidő végére a JWT Révész utcai székházához két fedett quaddal gurultak, ezek hátoldalára ragasztották fel a nagyméretű plakátokat.
A Fidesz bevándorlóellenes kampánya a magyar nép legalantasabb érzéseit hívja elő, innen kezdve pedig csak az a kérdés: a kormánypárt remek társadalomismeretről tett-e tanúbizonyságot, vagy amúgy normális emberek válnak szélsőségesen elutasítóvá a jól átgondolt pánikkeltés hatására. A kutatások ugyanis azt mutatták ki, hogy a magyarok a kisebbségek közül eddig épp a bevándorlókkal szemben voltak legkevésbé elutasítóak.
A kormányzati sikerkampányhoz időzítette új plakátjai megjelenését a Magyar Kétfarkú Kutya Párt és a Vastagbőr blog. Az új ellenplakátok már az utcán vannak, meg is jelent belőlük egy gyűjtemény.
Hét másodpercbe telik csupán, hogy előítéleteket alakítsunk ki magunkban másokról, pusztán a kinézet alapján. A Coca-Cola legújabb, közel-keleti kampányának részeként egy érdekes kísérletet csinált: hat idegen embert ültetett egy asztalhoz, akik vaksötétben beszélgettek egymással mindenről, majd egyszer csak felkapcsolták a villanyt. A résztvevők egy dobozt kaptak ajándékba a kísérlet végén, melyben Coca-Colának kinéző dobozos üdítők voltak, ám a márkafelirat helyett ez a felirat állt rajtuk: "a címkék a dobozokra valók, nem az emberekre".
Angyali mosollyal közli egy fiatal lány a kormányzati sikerkampány arcaként, hogy "nem akarunk illegális bevándorlókat". Egy másik plakáton azt írják: újra nő a minimálbér, a reformok működnek. A rezsicsökkentéssel spóroltunk, a gazdasági növekedés meg gyorsabb, mint az EU-ban. Csütörtökön megjelentek a sikerkampány első óriásplakátjai.
724 ezerért golyóstoll, hastáncos-előadás, százezrek Balázs Fecónak, napi többszöri tankolás – az Átlátszó bírósági úton megszerezte, mire költötték el az egyéni képviselőjelöltek az államtól kapott pénzeket a tavalyi kampányban.
A hazai és a nemzetközi közeg, a "görög dráma" is indokolja a működő magyar reformokról indítandó kormányzati tájékoztató kampányt – mondta Kovács Zoltán kormányszóvivő a köztévé csütörtök reggeli műsorában.
Ez a legnagyobb összeg, amit egy elnökjelölt-aspiráns az előválasztási kampány alatti első adománygyűjtési bevallásában közzétett, és meghaladja a Barack Obama elnök négy évvel ezelőtti – és minden idők legdrágább – újraválasztási kampányának hasonló időszakában összekalapozott összeget is.
A „családbarát szemléletformálást célzó” országos kampánysorozatot indítana a kormány, valamint a családpolitikai eredményekkel is kampányolna – derül ki a Magyar Közlöny keddi számában közzétett kormányhatározatból.