Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#kiskereskedelem

Vállalkozás

A trafiktörvény kis kereskedő cégek ezreit vághatja agyon

A trafiktörvény bevezetésével sok olyan cég kerülhet nehéz helyzetbe, ahol eddig az egyéb termékek mellett cigarettát is értékesíthettek, mivel számukra kismértékű forgalomkiesés is végzetes lehet. A tervek szerint összesen 5297 Nemzeti Dohánybolt nyílik, aminek hatása érezhető lesz a cégstatisztikákon is.

hvg.hu Vállalkozás

Lassan az egész országot behálózza a Borháló

Alig több, mint fél évvel ezelőtt látott hozzá a Borháló franchise hálózatának kialakításához, és már több mint tíz borkereskedésük működik országszerte. Csak júniusban három egységük nyílt meg Budaörsön, Érden és Vizivárosban.

Vállalkozás

Micsoda meglepetés: az ár alapján vásárol a magyar

Amikor a magyarok vásárolnak, 54 százalékuk tartja egyik legfontosabb szempontnak az árat. Ez az arány valamivel alacsonyabb, mint a 65 százalékos európai átlag. Az áru minősége a magyarok 46 százalékánál tartozik vásárlási döntésük legfontosabb kritériumai közé. Ennél nagyobb, 73 százalék a vizsgált huszonkilenc európai ország átlaga. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen fogyasztói információkat és ismereteket szolgáltató vállalat nemzetközi internetes felmérése arról, hogy az életstílus milyen módon befolyásolja a fogyasztási szokásokat és az emberek viselkedését vásárláskor.

hvg.hu Vállalkozás

Nagyon fut az Extreme Digital szekere

Közel 30 százalékkal nőtt az első félévben az Extreme Digital Zrt. bevétele 2012. hasonló időszakához képest. Az interneten és hagyományos boltokban egyaránt értékesítő társaság a második félévben többszáz új átvételi pontot hoz létre, ezek egy részénél raktárkészletet is kialakítanak.

Vállalkozás

Szociális bort dob piacra a Tesco

Egy dél-afrikai közösséget támogat a Tesco azzal az akcióval, amelynek során, a közösség szőlőiből készült bort dob piacra októberben. A bor értékesítéséből származó bevételeket az előállító közösségnek adja a hipermarketlánc.

hvg.hu Vállalkozás

Egyre kevesebben fizetik meg a márkát és a marketinget

A kereskedelmi márkás termékek értékbeli piacrésze a napi fogyasztási cikkek piacán 2012-ben 2011-hez képest kissé csökkent és éves átlagban 25 százalékos szintet ért el. Elsősorban a B márkák tudtak erősödni a kereskedelmi márkák rovására. Az A márkák részesedése gyakorlatilag nem változott: 2012-ben is a teljes FMCG forgalom közel felét adták ezek a termékek.

hvg.hu Vállalkozás

Óriásáruházat nyitott a Coop

Sebességet váltott a Coop, legalábbis eddigi legnagyobb áruházát nyitotta meg Kecskeméten egy 100 millió forintnál nagyobb beruházás keretében.

hvg.hu Vállalkozás

Új márkákat hozott a válság a biatorbágyi outletbe

Nem zavarja a nehéz gazdasági helyzet a nagy nemzetközi márkákat abban, hogy bővítsék gyári outlet üzleteiket a biatorbágyi bevásárlófaluban. A német Mustang Jeans kétszeresére növelte boltja területét, míg az olasz Geox cipő egyenesen a kelet-közép-európai régió legnagyobb gyári outletét nyitotta meg idén tavasszal. A legújabb fejlesztést az Olymp jegyzi, akik egy új márkát is hoztak a magyar piacra. A bizalom indokolt: az értékesítés volumene jelenleg 3,27 százalékkal múlja felül a tavalyi eredményeket a Premier Outletben, míg az átlagos költés 4,48 százalékkal javult.

hvg.hu Vállalkozás

Összeesik a Praktiker?

Úgy fest, nem tud túljutni a válságon a németországi központú Praktiker barkácsáruházlánc. Napok alatt elveszett a cég értékének mintegy fele, óriásira dagadt az adósságállomány, az árbevétel stabilan esik, a társaság már most is átalakításon megy keresztül. A Portfolio.hu cikke a társaság esélyeiről.

hvg.hu Vállalkozás

Mire kell vigyázni a nagy nyári leárazásokban?

Szokatlanul korán kezdődött a nyári árleszállítás a ruházati kereskedelemben – elsősorban a bevásárlóközpontok nyomják már júniusban az akciókat. Érdemes azonban résen lenni, a sok százalékos árengedmények, lehet, hogy semmit sem érnek. A Pénzcentrum trükkvadászata.

hvg.hu Vállalkozás

Még mindig jó üzlet szomjúságbiznisz

Az ital-nagykereskedelmi vállalkozások piacára egyre többen léptek be az elmúlt években, a korábbi időszakban elért teljesítményük alapján ez nem is meglepő, igaz, az árbevételük lendületes emelkedése tavalyelőtt megtorpant. Az összesített eredményük is visszaesett, ennek ellenére az eredményük végig a pozitív tartományban maradt.

hvg.hu Vállalkozás

Imádják Budapestet a világmárkák

Tavaly Hongkong volt a világ első számú kiskereskedelmi piaca, minden más városnál több kiskereskedőt vonzott – derül ki a CBRE legfrissebb, globális kiskereskedelemről szóló jelentéséből. Budapestre 2012-ben 11 új márka érkezett, így a magyar főváros az 52. helyről a 36.-ra ugrott, megelőzve olyan, nála jelentősebb vásárlóerővel rendelkező városokat, mint Barcelona, Bécs vagy Prága.

MTI Vállalkozás

Öt hónap múlva bezár a józsefvárosi piac?

A józsefvárosi piac üzemeltetője bérleti szerződésének felmondását kéri Kocsis Máté (Fidesz-KDNP) polgármester a tulajdonos Magyar Nemzeti Vagyonkezelőtől és a MÁV Ingatlangazdálkodási Igazgatóságától.

hvg.hu Vállalkozás

Már a zöldség és a gyümölcs sem nagyon kell

A magyar háztartások éves élelmiszerre fordított kiadásainak közel egytizedét zöldségre és gyümölcsre költik. Bár a vásárlói kör változatlan, az elmúlt évek nehézségei okán ma már e kategóriából is kevesebbet és kevesebbszer vásárolnak a háztartások. Ennek eredményeképpen mindkét kategória forgalma csökkent a GfK Hungária Háztartáspanel adatai szerint. A beszerzést a fogyasztók főként piacokon, őstermelőknél, illetve zöldség-gyümölcs üzletekben intézik.

hvg.hu Vállalkozás

Senki sem sírna a brandek többsége után

Egy friss felmérés azt mutatja, hogy a fogyasztók számára nagyon kevés jelentőséggel bír, hogy milyen márkájú terméket kínálnak nekik, sőt akár el is tűnhetne a brandek nagy része.

MTI Gazdaság

Éledezni látszik az itthoni kiskereskedelem

Áprilisban 3,4 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom volumene az egy évvel korábbihoz képest – jelentette a naptárhatástól megtisztított adatok alapján szerdán a Központi Statisztikai Hivatal.

hvg.hu Vállalkozás

Megfeküdte a CBA és Auchan gyomrát a felvásárlás

A francia Delhaize cégcsoport magyarországi kivonulása mély nyomokat hagyott azoknál a kereskedelmi láncoknál is, melyek átvették az üzleteket – közölte az mfor.hu. A portál szerint a felvásárlásnak megnövekedett költségek és megcsappanó profit lett az eredménye a CBA az Auchan esetében is.

hvg.hu Vállalkozás

Megnyitott a TV2 webáruháza

TV2 Shop néven új webáruház indult a TV2 és az Allegroup stratégiai együttműködésének eredményeként. Az oldalon a Grando.hu és Lealkudtuk.hu ajánlatai mellett a TV2 saját márkás termékei is megtalálhatóak.

1
34 35 36 37 38
54
Dacia: Jön a Sandero elektromos változata

Dacia: Jön a Sandero elektromos változata

Soha nem látott királypingvint vettek videóra, teljesen fekete a tolla – videó

Soha nem látott királypingvint vettek videóra, teljesen fekete a tolla – videó

Kézilabda-vb: Nagyon távol volt a bravúrtól a franciák ellen a magyar válogatott

Kézilabda-vb: Nagyon távol volt a bravúrtól a franciák ellen a magyar válogatott

Orbán Viktor bejelentette a Jó Hírt: Magyarország nem jelent államcsődöt

Orbán Viktor bejelentette a Jó Hírt: Magyarország nem jelent államcsődöt

Elon Musk reagált a karlendítése miatti kritikákra, szerinte unalmas, hogy vannak, akik mindenkiben Hitlert látják

Elon Musk reagált a karlendítése miatti kritikákra, szerinte unalmas, hogy vannak, akik mindenkiben Hitlert látják

Magyar Péter azon a hétvégén tart évértékelő beszédet, amelyen Orbán szokott

Magyar Péter azon a hétvégén tart évértékelő beszédet, amelyen Orbán szokott

Hogyan lehet ép ésszel megúszni a közlekedést a nagyvárosban?

Hogyan lehet ép ésszel megúszni a közlekedést a nagyvárosban?

Karácsony Gergely: A fővárosnak elővásárlási joga van Rákosrendező területére, amivel élni is fog

Karácsony Gergely: A fővárosnak elővásárlási joga van Rákosrendező területére, amivel élni is fog

Még mindig hosszú árnyékot vet az EU-ban az Elios-ügy

Még mindig hosszú árnyékot vet az EU-ban az Elios-ügy

A címlapról ajánljuk