A Lidl tarol a Facebookon
Átlépte a 10 milliót a Lidl diszkontlánc Facebook-oldalát kedvelők száma, a harddiszkont-hálózat ezzel a legkedveltebb európai üzlet – legalábbis a közösségi médiában.
Átlépte a 10 milliót a Lidl diszkontlánc Facebook-oldalát kedvelők száma, a harddiszkont-hálózat ezzel a legkedveltebb európai üzlet – legalábbis a közösségi médiában.
Tarolnak a diszkontláncok az európai piacokon, olyannyira, hogy megrogyni látszik a hipermarket-mogulok egyeduralma. A diszkontok már nem csak szuperolcsóságukkal hódítanak, igyekeznek a pénzesebb vevőket is magukhoz csábítani. Magyarországon is egyre nagyobb tempóban terjeszkednek, ám a piaci szabályozás és a gazdasági válság hatására itthon még várat magára a nyugat-európai típusú felfutásuk. A terjeszkedési stratégiák ráadásul eléggé eltérőek – van olyan lánc is, amely benzinkutakon nyit egységeket –, és egyelőre nem tudni, melyik lesz a befutó.
Egy friss felmérés szerint a magyar vállalkozók több mint 66 százaléka több vevőt szeretne. Ebben egy-két törvényes „adótrükk” is segíthet.
Terjeszkedik a Spar, új boltokat nyitott, köztük az első nonstop – azaz éjjel-nappali nyitva tartással folyamatosan működő – áruházat is a fővárosban.
Betör a szlovén és bolgár piacra a magyar Extreme Digital.
Saját márkás műszakicikk-termékcsaládot vezet be Qilive néven az Auchan Magyarországon, a kínálatban kis és nagy háztartási gépek, audiovizuális és informatikai cikkek, valamint ezek kiegészítői találhatóak meg – jelentette be az áruházlánc csütörtökön Budapesten.