Olyan spéci Ladákat mutatunk, amikre szinte senki sem emlékszik
Ezerkettes normál Lada, 2107-es alap kocka Lada, Samara - nos, ebben a válogatásban egyetlen ilyen szovjet tucatautó sem szerepel.
Ezerkettes normál Lada, 2107-es alap kocka Lada, Samara - nos, ebben a válogatásban egyetlen ilyen szovjet tucatautó sem szerepel.
A japán gyártó legújabb modelljének vonalvezetése láttán vélhetően még az olasz designerek is elismerően csettintenek.
Ha a Mercedesnek már van saját pickupja, akkor miért ne lehetne a nagy rivális bajor márkának is?
A bajor zászlóshajó modell utódjának bejelentésére még sokat kell várnunk, de már most vannak elképzelések a designját illetően.
Ebben az autóban minden adott, ami a brit luxusmárkát leginkább jellemzi. Csak éppen futurisztikus formában.
A cseh márka nagyautója eddig is igen szemrevaló volt, most pedig két ajtóval kevesebbel még dögösebben néz ki.
Az ismert magyar virtuáldizájner, X-Tomi vette kezelésbe a Dacia Duster második generációs változatát.
A Suzuki Xbeeben van egy adag Toyota FJ Cruiser és Mini is, legalábbis első ránézésre úgy tűnik.
A Renaultéhoz hasonló koncepciót eddig még egyetlen más gyártónál sem láthattunk.
Érkezőben a VW-konszern első olyan autói, melyeket rendkívül egyszerűen lehet majd frissítgetni.
Úgy tűnik, hogy menő autó-design fronton mostanság már a koreai gyártókkal is számolnunk kell.
Frankfurtban már élőben is megtekinthető lesz a brit márka lokálisan nulla károsanyag-kibocsátású divatos kisautója.
A fiatalosan trendi brit prémiummárka hamarosan leleplezi első villanyautóját.
Ez az új koncepcióautó a kőkemény benzinmotoros M2 és az űrhajószerű hibrid i8-as egyfajta izgalmas keveréke.
A dizájnerként dolgozó Alexander Shtorm megtervezte, milyen lenne a Volga egy 2020-as modellje. Le a kalappal előtte.
A Volkswagen felvázolta, hogy körülbelül mire számíthatunk a következő generációs elektromos Golf esetében.
Ennek a Ferrarinak a vonalvezetésébe nagyon nehéz belekötni. Egy igen komoly hibája azonban mégiscsak van a gépnek.
A szépség megítélése ugyebár meglehetősen szubjektív dolog, mindenesetre megkockáztatjuk kijelenteni, hogy ez az új járgány igen messze van a "szemrevaló" kategóriától.
A dizájnerként dolgozó Arthur B. Nustas a Bugatti Veyron utódját gondolta tovább, és kihozott belőle egy még szebb, még sportosabb autót.
A hagyományos autóépítési normákkal teljesen szembemegy ez a Mobile World Congressen (MWC) felbukkant különleges járgány.