Körbefotóztuk a Seat első igazi Tesla-riválisát
A VW-konszern spanyol márkája a Genfi Autószalonon leplezte le első teljes értékű villanyautóját.
A VW-konszern spanyol márkája a Genfi Autószalonon leplezte le első teljes értékű villanyautóját.
Valódi ötletkavalkád a Genfi Autószalonon bemutatott járművük. Végre olyasmit csináltak, amiben nagyon jók voltak mindig, egy karakteres kisautót.
Az olasz márka bemutatta a Genfi Autószalonon új kompakt crossover prototípusát a Tonálét, amely egy lépcsőfokkal a Stelvio alatt helyezkedik el méretben. A jármű hibrid hajtóművet kap majd.
Sokkolóan újszerű formaterv, merész beltér, elektromos meghajtás és önvezetés. Ez a Vision iNext.
Nagyon kicsi, nem túl erős és szélsebesnek sem mondható, de a gyártó hazájában akár jogosítvány nélkül is terelgethető az Ami One Concept.
A japán gyártó a közeljövőt illetően igen fontos szerepet szán ennek a tisztán elektromos hajtásláncú városi kisautónak.
A futurisztikus külcsínű, tisztán elektromos hajtásláncú sportkocsi zöld jelzést kapott Ingolstadtban.
Az Infiniti új SUV-ja hatalmas méretekkel és lőrésszerű, vékonyka ablakokkal rendelkezik.
Szovjet időutazásra hív ez a 21. századi Pobjeda, mutatjuk, hogy hogyan festene egy a jelen évszázadba átültetett GAZ-M-20.
Most indul a Los Angeles-i Autóshow, amelynek egyik látványossága lehet ez a futurista jármű.
Az orosz gyártó izgalmas új terepjáró koncepcióját kívülről és belülről is alaposan körbejárja ez a videó. Érkezőben a Niva sokak által várva várt 21. századi utódja.
Mutatunk egy sportkocsit, mely látványos módon és sikeresen mossa el a több évtizedes típus és 2018 közötti határt.
Az orosz gyártó legújabb divatterepjáró modelljét egy magyar designer szabta új formájúra.
A tervező szerint ez a különleges jármű egyszerre akár 300 tonnával is terhelhető, és ekkora tömeg mozgatásához igen komoly erő kell.
Néhány napja még csak rajzokon láthattuk azt a vadonatúj plugin hibrid és egyben sportos Skodát, mely most kézzelfogható módon is bemutatkozott Párizsban.
A német gyártó megépíti a Phaeton kései leszármazottjának tekinthető villanyautót, de az eredetileg tervezettnél kicsit visszafogottabb formában.
A tulajdonosváltást követően az új identitátását kereső német márka valahogy így képzeli el a jövőjét.
Az aktuális X3-asra épülő új divatterepjáró 100 százalékban elektromos meghajtással rendelkezik.