A nap fotója: Aszfalttal kátyúzták a térkövet Veszprémben
Nem esztétikus és szakszerű, hanem olcsó és átmeneti megoldást alkalmaztak a megyeszékhelyen.
Nem esztétikus és szakszerű, hanem olcsó és átmeneti megoldást alkalmaztak a megyeszékhelyen.
A szakember szerint a betömött kátyút mindig le kell döngölni valamilyen eszközzel. A Budapest Közút szerint viszont az is elég, ha a hideg aszfaltot megtapossák.
A holland kutatók szerint elég lenne egy különleges géppel végig menni az úton, és a kátyúk befoltoznák önmagukat.
Télen is kátyúznak, de ehhez száraz és tartósan 0 fok feletti hőmérséklet kell.
2012 óta nem hozták rendbe egy szegedi férfi utcájában a kátyúkat, de mivel ő tovább nem akart már várni, maga kátyúzta ki bagóért az utcát.
Útépítők okozták egy részeg ember halálát Közép-Indiában, amikor útépítés közben véletlenül a kátyúba temették – közölte a helyi rendőrség kedden.
Forradalmasíthatja az útépítést a Mol és a Pannon Egyetem által kifejlesztett gumibitumen, amelynek élettartama duplája, karbantartási költsége pedig jóval kevesebb, mint a most használt hagyományos bitumennek. Eközben ökotudatos megoldást is kínál a kiszolgált gumiabroncsok újrahasznosítására.
Közleményben tiltakozott pénteken Tankó Károly, Csabdi polgármestere, mert szerinte hamis adatok jelentek meg a hvg.hu Orbán-lagzi előtti kátyúzásról szóló cikkében.
Deutsch Tamás, a Fidesz twitteres és facebookos trágárkodásairól is ismert EP-képviselője a legnagyobb közösségi oldalon reagált az Orbán-lagziról szóló hírekre.
A miniszterelnök sajtósa szerint igenis kátyús a Tiborcz-tanyára vezető út, bár arra a 444.hu újságíróit most nem engedték be. Ez azonban nem ugyanaz az útszakasz, amelyről a hvg.hu azt állította, hogy pár nappal Orbán Viktor lányának lakodalma előtt elkezdték rendbehozni.
Beindult a mémgyártás Orbán Ráhel esküvőjével, illetve a lagzi helyszínére vezető utakon történt villámkátyúzással kapcsolatban.
Izzanak a melegaszfalt-keverő gépek, mert a a közútkezelő mind a 78 üzemmérnöksége a kátyúzási feladatok elvégzésére áll át. A hosszúra nyúlt tél útüzemeltetési számlája 14,8 milliárd forintra rúg; mintegy duplája a tavalyinak. Kátyúország nekilódul.
Az utóbbi hetekben egyre több autó kereke tört ki kátyúk miatt, főként a főutakon. Változást az hozhatna csak, ha új úthibák nem keletkeznek tömegével a legalább 15 éve teljes körű felújításra váró infrastruktúrán, pénz ugyanis - elegendő - nincs. A Miskolcot Sátoraljaújhellyel összekötő, közel 90 kilométeres főút nagygeneráljára talán már csak 2015-ig kell várni, addig viszont biztosan az marad, ami eddig: folt hátán folt. Vagy kátyúrendszer – ami miatt az Autóklub szerint már jobb volna kimondani végre: katasztrófahelyzet van.
87 milliárd forintból 600 kilométernyi alsóbbrendű utat újítanak fel idén - írja hétfői számában a Napi Gazdaság.