A nap fotója: Aszfalttal kátyúzták a térkövet Veszprémben
Nem esztétikus és szakszerű, hanem olcsó és átmeneti megoldást alkalmaztak a megyeszékhelyen.
Nem esztétikus és szakszerű, hanem olcsó és átmeneti megoldást alkalmaztak a megyeszékhelyen.
A holland kutatók szerint elég lenne egy különleges géppel végig menni az úton, és a kátyúk befoltoznák önmagukat.
Forradalmasíthatja az útépítést a Mol és a Pannon Egyetem által kifejlesztett gumibitumen, amelynek élettartama duplája, karbantartási költsége pedig jóval kevesebb, mint a most használt hagyományos bitumennek. Eközben ökotudatos megoldást is kínál a kiszolgált gumiabroncsok újrahasznosítására.
Beindult a mémgyártás Orbán Ráhel esküvőjével, illetve a lagzi helyszínére vezető utakon történt villámkátyúzással kapcsolatban.
Az utóbbi hetekben egyre több autó kereke tört ki kátyúk miatt, főként a főutakon. Változást az hozhatna csak, ha új úthibák nem keletkeznek tömegével a legalább 15 éve teljes körű felújításra váró infrastruktúrán, pénz ugyanis - elegendő - nincs. A Miskolcot Sátoraljaújhellyel összekötő, közel 90 kilométeres főút nagygeneráljára talán már csak 2015-ig kell várni, addig viszont biztosan az marad, ami eddig: folt hátán folt. Vagy kátyúrendszer – ami miatt az Autóklub szerint már jobb volna kimondani végre: katasztrófahelyzet van.