Súlyos kijelentés: 20 éven belül vége az autózásnak
A hagyományos értelemben vett autós közlekedésnek már meg vannak számlálva a napjai. És nem akárki mondja ezt.
A hagyományos értelemben vett autós közlekedésnek már meg vannak számlálva a napjai. És nem akárki mondja ezt.
Ma reggel is igencsak türelmesnek kell lennie, aki autóval indul befelé a fővárosba.
Nem meglepő módon a toplista első helyein hatalmas népességű és forgalmú városok találhatók.
Fennakadásokról tudósított Horváth Csaba szocialista fővárosi képviselő élőben az ATV Reggeli Start című műsorában, mire felhívták a figyelmét arra, hogy mögötte jól láthatóan minden a legnagyobb rendben. Mint kiderült, az ellentétes menetirányban állva akart zűrzavarról beszámolni, ami csak nem jött össze.
Hétfőn elkezdődött a 3-as metró több mint egy éven át tartó felújítása a Lehel tér és az Újpest-Központ közötti szakasz lezárásával. De lesz-e elég pótlóbusz? Hogy viseli a város a kék metró kiesését?
Hol, meddig és miért kell nélkülöznünk a 3-as metrót? Hogyan kerülheti el a zsúfolt pótlóbuszokat? Összegyűjtöttük a tudnivalókat.
A közösségi és az autóközlekedésben is nagy fennakadások várhatók a következő egy évben a 3-as metróvonal északi szakaszának felújítása miatt - hangzott el a köztévében vasárnap kora este. Az M1 csatornán menekülő útvonalakat is ajánlottak.
Ez az autós társunk a benzinkútra történő villámgyors behajtást minden szabály fölé helyezte.
A szerdai munkaszüneti nap utáni reggelen ismét nehezen lehet haladni Budapest felé.
Két ember beszorult, őket feszítővágó segítségével emelték ki az autóból.
Az autósokat, kerékpárosokat és gyalogosokat egy összetett kamerarendszer figyeli, majd az útburkolaton keresztül jelzi, ha vészhelyzet közeleg.
A víz nem drága, rengeteg rendelkezésünkre áll belőle, hát használjuk fel az autók biztonságának növelésére – gondolták az amerikaiak.
Ebben a hatalmas és igen gazdag arab országban mind a mai napig tilos volán mögé ülni a hölgyeknek.
Ha vezetés közben folyton az autó menüjében keresgélünk valamit, az legalább olyan veszélyes, mintha kézben tartott telefonnal mobilozunk.
A legújabb projektjében a föld alá vinné az autós közlekedést, és úgy tűnik, igen jól haladnak a fejlesztések.
Képzeljük csak el, hogy mennyi pénzt meg lehet takarítani azzal, ha havonta két tele tank üzemanyagot ingyen kapunk.
Másfél évtizedes vajúdás után vág neki a főváros a Lánchíd és a Várhegy-alagút rekonstrukciójának. A munkálatokra szánt időt és pénzt egyaránt alulbecsülhették.
Ha azt hittük, hogy az autókba egyszerűen már nem lehet több légzsákot szerelni, akkor bizony tévedtünk.