Útlezárások, torlódások nehezítik az autósok életét csütörtök reggel
Élénk a forgalom a Budapest környéki utakon.
Élénk a forgalom a Budapest környéki utakon.
Több mint 10 kilométert tehetett meg úgy a kisbusz, hogy a bal oldaláról hiányoztak az abroncsok.
A férfi az úttesten is átsétált, majd a kerékpárúton ment tovább.
Nem is egy abroncsa hiányzott a kocsinak, hanem legalább kettő.
Az ipari tárca több régióban rendelt bővebb menetrendeket a Volánbusztól.
Csak a sofőrön múlt, hogy nem történt nagyobb baj.
Meghibásodott a biztosítóberendezés, a Keleti pályaudvar csak korlátozottan tud fogadni és indítani vonatokat, emiatt késések várhatók több vasútvonalon - tájékoztatta Kavalecz Imre, a Mávinform ügyeletese szombat reggel az MTI-t.
Akik szeretik az őrült kalandokat, azok biztosan nem fognak unatkozni, ha a Spektrumot választják: lesz ugyanis aki bemutatja a mezítlábas vízisíelést, aztán autóba ül, és kipróbálja a vezetést világ legnyomasztóbb közlekedésű nagyvárosaiban.
Egyes hírek szerint ötven, de akár száz sérültje is lehet a balesetnek.
Már a pünkösdi hétvégén is öt járaton lehet emeletes Kiss motorvonattal utazni a Balaton déli partjára és onnan vissza.
A Tatabánya melletti Bajna–Héreg szakasz után sokan elfelejtenek lassítani a települést jelző táblánál.
Karambol történt Pécelnél, de lezárásra számíthatunk az 542-es főúton is.
Korábban a baleset miatt Kelenföld vasútállomás és az Etele út/Fehérvári út megálló között csak pótlóbusszal lehetett utazni.
A zöld rendszámos járművek magasabb vételára az üzemeltetési költségeken ma már ingyenes parkolási nélkül is megtérül - ezzel indokolják a döntést.
Az összes kerékpáros forgalomszámláló adatai szerint sokkal többen bringáznak a fővárosban, mint eddig bármikor.
Összeütközött három gépjármű Baracska közelében.
Tizenkét év után volt szükség rekonstrukcióra, de mostanra véget ért a nagyjavítás.
Nem csak a megvásárláskor kell érvényesnek lennie a diákigazolványnak, hanem a használat alatt végig.
Megállíthatatlanul terjed a villanyautózás, ezzel együtt pedig egyre több töltőoszlopra van szükség Magyarországon is. Már ott tartunk, hogy érdemes megfontolni az irodaházak parkolóinak töltősítését, a vállalatoknak pedig az e-autós flotta kiépítését. Milyen lépésekből állnak ezek a fejlesztések, és milyen költségekre kell számítania annak, aki ilyesmire adja a fejét?
A fékezés miatt a busz egyik utasa elesett, beütötte a fejét.