Órákkal az invázió előtt elárulta a Google Térkép, mire készülnek az oroszok
A Google Térképről február 23-án hajnalban komoly közlekedési dugót lehetett leolvasni, amiről kiderült: az orosz csapatok mozgása miatt mutatta ezt a szolgáltatás.
A Google Térképről február 23-án hajnalban komoly közlekedési dugót lehetett leolvasni, amiről kiderült: az orosz csapatok mozgása miatt mutatta ezt a szolgáltatás.
Baleset helyett most megúszta egy, a hatóságtól kapott láthatósági mellénnyel. A helyszíni bírság mellett persze.
A cipzár elv nem ritkán okoz hasonló jeleneteket.
Az "Állíts meg egy bunkót" csapat régóta nagy figyelmet kap nem éppen konfliktuskerülő videóival, ahogyan a szabálytalanul közlekedő autósok ellen kampányolnak.
Sajnos gyakran fordul elő ez a balesetveszélyes szituáció, amit nem ritkán a buszosok mentenek meg.
A rendőrök szabálysértési őrizetbe vették a 37 éves derecskei férfit.
Alig hat óra leforgása alatt mintegy 132 gyorshajtót fotóztak el a rendőrök Óbudán.
Szabálysértő autószállítókat kaptak el megint a rendőrök, de a szállítmányuk is figyelemre méltó volt.
Az eset a román határ közelében történt.
Munkaügyi és klímavédelmi változtatások hoznak forradalmi átalakulást az európai közúti közlekedésben és a fuvarozószektorban az új útdíjszabályok véglegesítésével. A sofőrök bizakodóak, a fuvarozók az árak elszállásával fenyegetnek.
Kéz alól származó abroncsot nem szabad venni, és ugyanilyen fontos, hogy a termék sérülésmentes legyen.
Több autó is araszolva tudott haladni a hattyú miatt, ami egyszer csak elrepült.
Pedig ez is egy sáv, amit alig használnak.
Magyarországon mintegy ezer színes – azaz nagy lánchoz tartozó – benzinkút üzemel, míg a leginkább családi kézben lévő „fehér kutak” száma 1100-ra tehető. Egy-egy magánkút havi üzemanyag-forgalma átlagosan 90 ezer liter, s most az állam további három hónapra arra kötelezi a töltőállomásokat, hogy veszteséggel működjenek. Más országokban az üzemanyagok áfa-tartalmát mérsékelték.
Az M7-esen is baleset miatt zártak le egy sávot, most már az M1-es sem járható.
A sofőr igen jelentős mértékben lépte túl a megengedett sebességhatárt.
Kizárólag Stockholmban és New Yorkban használnak hasonló megoldást. A 3-as metró egyes állomásian máshogy nem lehetett megoldani a metrómegállók akadálymentesítését.
Egy átlagos bírságösszeg egyébként 34 ezer forint körül alakult tavaly.