Egy komplett családi autó árával drágult a V12-es Mercedes-Maybach
Ha így haladunk, akkor az S-osztályos Maybach alapára idővel a 100 millió forintot is elérheti.
Ha így haladunk, akkor az S-osztályos Maybach alapára idővel a 100 millió forintot is elérheti.
Bőven vannak, akiknek a régi jobban tetszett, de olyanok is szép számmal akadnak, akiknek bejön az új design.
Ennek a remek egészségi állapotnak örvendő régi luxusautónak nem a fogyasztása, hanem a lökettérfogata 6 liter.
Rekorddöntéssel indult a BÁV ART tavaszi aukciója: egy 10 karátos briliáns függő 57,5 millió forintért kelt el a héten. Az ékszereké a jövő a műkereskedelemben, vagy még mindig a festményeket keresik a vevők? Mennyire változtatta meg a piacot a Covid és az, hogy egyre több fiatal is vásárol? Fertőszögi Péterrel, a BÁV művészeti igazgatójával beszélgettünk.
A négykarikás gyártó új zászlóshajó kategóriás SUV-jában már nem lesz 8 hengeres motor.
Jövünk az online szavazás eredményével, avagy vázoljuk, hogy mit gondolnak olvasóink az új bajor luxusszedánról.
Lágyhibrid, plugin hibrid, dízel és biturbó V8-as változatokban debütált a brit márka újdonsága, melyből hamarosan tisztán elektromos változat is lesz.
A 6 literes motor nyomatékát a váltó kímélése érdekében 1000 Nm-re kellett korlátozni.
Aki esetleg már a méregdrága business class repülésekre is ráunt, az adott esetben tehet egy próbát az idő kerekét alaposan visszatekerő luxusvonatozással.
Az Átlátszó stábja hozzájutott egy dubaji magyar ingatlantulajdonosokat is tartalmazó listához.
Az X7-es elérkezett életciklusa feléhez, így átesett az ilyenkor szokásos ráncfelvarráson, mely többek közt új külsőt és modernizált belsőt hozott magával.
Bár az emberek home office-ba kényszerültek, és elmaradtak a társasági események, a Covid nem döntötte be a luxusruhák, -ékszerek, -órák és -táskák kölcsönzésének felívelő trendjét.
Megosztó formaterv, hangsúlyosan elektromos hajtás, szupermodern technika. Megérkezett a teljesen új 7-es széria, melynek i7-es villanyautó változatát alaposan körbefotóztuk.
A patinás luxusautó felújítására nemrégiben több mint 25 millió forintot költöttek.
Vázoljuk, hogy egy alternatív világban milyen designt kaphatna a bajor gyártó új luxusszedánja.
A rendszámért befolyt összeget jótékonysági célokra fordítják.
Az újdonság felvázolja számunkra, hogy körülbelül milyenek lesznek az amerikai luxusmárka közeljövőben érkező elektromos modelljei.
A bajor gyártó bőven 500 lóerő feletti elektromos luxusautójának alaposan megkérik az árát.
A bajor gyártó vadonatúj luxusszedánja benzines, dízel és elektromos változatban egyaránt elérhető.
A négykarikás német gyártó újdonságának hossza meghaladja az 5,5 métert.