Nagyot újít a Walmart, olyan terméket is árulhatnak, amely valójában nem is létezik
Az internet új korszakaként is emlegetett metaverzum többek szerint óriási lehetőségeket rejt. Az egyik legnagyobb amerikai áruházláncnál is hasonlóan gondolkodnak.
Az internet új korszakaként is emlegetett metaverzum többek szerint óriási lehetőségeket rejt. Az egyik legnagyobb amerikai áruházláncnál is hasonlóan gondolkodnak.
Belehúz a Meta (volt Facebook) a metaverzum fejlesztésébe, amihez hozzáértő szakemberekre van szükség, Ilyeneket pedig bőven talál, például az Apple-nél vagy a Microsoftnál.
A Future Today Institute munkatársa úgy véli, 2030-ra már olyannyira elterjedt lesz az internet új korszakának is nevezett metaverzum, hogy az emberek jelentős része abba becsatlakozva éli majd az életét.
A húszas években fókuszba kerül a virtuális valóság. Amennyire izgalmas technológiai paradigmaváltást ígér, annyira fontos társadalmi, etikai kérdéseket vet fel, hogy mit tartanak majd szem előtt az építői.
A Facebook már az Apple 100 mérnökét csábította át magához annak érdekében, hogy megépülhessen a metaverzum. A cuertinói cég most gátat szabna az agyelszívásnak.
Míg idén 1500 milliárd dollárt költöttek a cégek a digitális transzformációra világszerte, előrejelzések szerint jövőre 1800 milliárd, 2025-ben pedig már 2800 milliárd dollárnál állhat meg a mérleg. A fejlesztések fókuszában pedig a távmunka, a kiberbiztonság és az egészségmegőrzés áll, azonban néhány olyan izgalmas újdonság is betörni készül a vállalati techtrendek közé, mint a metaverzum vagy a kreatív mesterséges intelligencia – állítják a közösségi tudásmegosztásra létrehozott Protechtor szakértői, akik összegyűjtötték a legvadítóbb innovációkat, melyek megváltoztathatják a mindennapjainkat a következő évtizedben.
A Horizon Worlds nevű felületre eddig csupán néhány szerencsés tudott belépni – mostantól viszont szinte bárki, aki az Egyesült Államokban él, és elmúlt 18 éves.
Újfajta virtuális világot építene a Meta (alias Facebook). Egyelőre még csak ködösek az elképzelések a sci-fibe illő világról, de máris vannak, akik gúnyolódnak rajta, illetve a veszélyeire is rámutatnak.
A luxusjachtot NFT-ként, vagyis nem helyettesíthető tokent adták el, illetve vették meg. De akkor sem lehet felszállni rá.
A metaverzum nevű digitális világban is meg lehet majd fogni a virtuális tárgyakat. Ahhoz, hogy a visszacsatolás még valóságosabb legyen, Mark Zuckerbergék egy különleges, bőrszerű felületet hoztak létre.
Az „Icelandverse” olyannyira igazi, hogy a víz nedves – mondja a témában készült videóban Zack Mossbergsson.
Az olyan hatalmas világokban, mint a Facebook által is épített metaverzum, nagy szükség lesz „személyzetre”, hogy a felhasználói igényeket mielőbb kiszolgálják. Egy új-zélandi cég már el is kezdte a felvételt, illetve: a gyártást.
A közösségi térből néhány éven belül egy élő-lélegező világ lesz, melynek lakói maguk a felhasználók – így jellemezte Mark Zuckerberg Facebook-alapító, milyen jövő vár az oldalra.