#modell













Feminista reklámok:
 

Feminista reklámok: "Ki tud azonosulni a pucsító nővel?"

A reklámszakmának váltania kell, ha tényleg meg akarja érteni a nőket, sőt épp egy új korszak kezdetén állunk: szexizmussal és a nők tárgyiasításával ma már egyre kevésbé lehet bármit eladni. Főként az Y és a Z generáció várja el a márkáktól, hogy a profiton túl társadalmi hasznot is hajtsanak, közös ügyeinkben hitelesen szerepet vállaljanak. Nem véletlenül hódít a femvertising.

Hercsel Adél Hercsel Adél

Honnan tudhatná egy tizenéves kislány, hogy hogyan legyen szexi?
 

Honnan tudhatná egy tizenéves kislány, hogy hogyan legyen szexi?

Adamik Luca modellként bejárta a világ legjelentősebb kifutóit, közben a szakmában szokatlan módon egyetemi diplomát is szerzett. A New Yorkban élő 23 éves modellel kettős életről, a szakmát övező mítoszokról, Instagram-modellekről, Giorgio Armaniról és a modellpályáról álmodó magyar fiatalok esélyeiről is beszélgettünk. Interjú.

Tossenberger Tamás Tossenberger Tamás