Energiaitalos dobozzal tuningolta autóját egy egri autós
Elvégre a Monster elég jó név az autósportban.
Elvégre a Monster elég jó név az autósportban.
Energiaitalt dobott piacra a Coca-Cola, ez pedig remek alkalom volt, hogy kicsit körbenézzünk a polcokon, és elmerüljünk az energiaitalok tengerében. Beszabadultunk tehát egy boltba, és levettünk hat-hat (sima és cukormentes) energiaitalt, ezeket pedig – összesen hatan – vakon teszteltük és pontoztuk egy egytől tízig terjedő skálán. Persze, tudjuk, hogy a legtöbben nem az íze, hanem a hatása miatt fogyasztják ezeket, de azért az sem teljesen mellékes. Mi mindenesetre alaposan felpörögtünk, pedig mindegyikből csak egy kortyot ittunk. Voltak kellemetlen meglepetések is.
A világ egyik vezető humánerőforrás-tanácsadó vállalata, a Randstad Holding bejelentette az online toborzási megoldásokat kínáló hálózat, a Monster Worldwide Inc. felvásárlását. A megállapodás értelmében a Monster továbbra is saját márkanév alatt, önálló jogi személyként működik tovább a Randstad Holdingon belül, így hazai érdekeltségeikben sem lesz változás.
A Randstad Holding, a világ egyik vezető humánerőforrás szolgáltatója és a Monster Worldwide Inc., a világ egyik vezető karrierportálja megállapodást kötött arról, hogy a Randstad felvásárolja a Monstert - jelentették be a cégek kedden. Mindkét vállalat tevékenykedik Magyarországon is.
A koffeintartalom módosításával újradefiniálná a kormány, hogy mi számít energiaitalnak. Ezzel végképp összeomolhat a magyar cégek által uralt energiaital-piac. Az energiaitalok elleni háborúnak a koffeintartalmú üdítőket gyártó multik, elsősorban a Coca-Cola lehet a nyertese.
Próbálgatja a fülhallgatópiac a maga határait, jönnek ki a szebbnél szebb és ötletesebbnél ötletesebb kialakítású...
Ma mutatták be a november 10-13.