Él és virul a dízel: 355 lóerős új gázolajos BMW érkezett
Az Alpina legfrissebb újdonsága komoly teljesítményű, a fogyasztása viszont igen szerény.
Az Alpina legfrissebb újdonsága komoly teljesítményű, a fogyasztása viszont igen szerény.
Ez az új hibrid nem éppen az alacsony fogyasztásról, hanem sokkal inkább a nagy teljesítményről szól.
Mostantól a vadonatúj M3 Touring a Nordschleife hivatalosan leggyorsabb kombija.
A limitált szériás piros fényezésű modellből kevesebb, mint 2 ezer példány fog készülni.
Se nem divatterepjáró, se nem zöld rendszámos hibrid – mit szólnak majd ehhez a szupertrendi szomszédok? Ezt a kérdést inkább tegyük gyorsan zárójelbe, és próbáljunk meg előítéletek nélkül közelíteni ehhez a praktikus új kompakt dízel BMW-hez.
Picit az árral szemben úszik az Opel sportos hangvételű alacsony építésű modellje, de sokak számára talán éppen emiatt lehet vonzó alternatíva a hibridizált SUV-okkal terhelt világunkban. A benzines GSi mellett egy praktikus dízel kombit is kipróbáltunk az Insigniából.
Immár hazánkban is rendelhető a bajor márka legnagyobb SUV modelljének felfrissített új változata.
Az emelt futóműves terepjáróval akár 90 centiméter mély vízben is minden további nélkül haladhatunk.
3 liter helyett csak 2-t, V6 helyett pedig mindössze 4 hengert kapunk, de a teljesítmény nőtt.
Már nem kell sokat várnunk a plugin hibrid hajtásláncú sportos új csúcsmodell hivatalos leleplezésére.
Egészen a rendszerváltás korába repít minket vissza ez a szó szerint bejáratósan új bajor roadster.
A V8-as szívómotoros restomod Porschénak alaposan megkérik az árát.
A minden korábbinál erősebb sorozatgyártású Golfnak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.
Az elődjénél nagyobb kompakt crossover első körben négyféle motorral érhető el.
Az M2 után érkező sportos bajor modellek hajtásában már minden esetben lesz valamilyen elektromos technika.
Az RS3 már alaphelyzetben sem gyenge vagy lomha, és most egy picit még tovább feszítették a húrt.
Egészen a 90-es évek közepéig tekeri vissza az idő kerekét ez a remek Audi 80.
Az újdonságnak nemcsak szigorúbb lett a megjelenése, hanem egyben a teljesítményét is feljebb pöckölték.
A felfrissített 3-as széria legolcsóbb példányainak ára csak éppen nem lépi át a 15 millió forintos lélektani határt.
Ha így haladunk, akkor az S-osztályos Maybach alapára idővel a 100 millió forintot is elérheti.