Ferenc pápa legprovokatívabb mondataival kampányol a Szemlélek
A keresztény portál szeretné felhívni a figyelmet arra, hogy pontosan ki is érkezik Magyarországra.
A keresztény portál szeretné felhívni a figyelmet arra, hogy pontosan ki is érkezik Magyarországra.
A végösszeget még nem tudjuk, egyelőre a kormány által közölt adatok szerint a posta- és nyomdaköltségeket ismerjük, valamint most a Miniszterelnöki Kabinetiroda őszi költései között megjelentek a konzultációt kísérő plakátkampányra fordított tételek is.
Az orvoskamara szerint az elmúlt 70 évben annyira beépült a közgondolkodásba a hálapénz, hogy a tiltás nem elegendő.
A kétnyelvű plakátok másik verzióján Petőfi halálát is felemlegetik, azt azonban nem tudni, ki áll a kampány mögött.
Az Egyesült Államok magától értetődően és eredményesen kezdett kommunikálni a magyar választókkal. Mégpedig azon a felületen, ahol emberemlékezet óta csak a kormány szólal meg: közterületen.
A hirdetésekért hivatalosan egy ellenzéki irányultságú Facebook-oldal felel.
A kommunikációs kampányt összeállító két cég neve ismerősen csenghet.
Az ellenzék megcélozza a külföldön élő magyarokat is.
A plakátokkal a miniszterelnök-jelöltek közti vita fontosságára kívánják felhívni a figyelmet.
Pincehelyi Zitánál házkutatást is tartottak. A jelölt nehezményezte, hogy nem bilincselték meg.
Sorozatunkhoz öt írót kértünk fel: írjanak arról, miként élték meg az elmúlt hetet. Ehhez adunk öt kulcsszót, melyeknek valahol fel kell bukkanniuk a szubjektív visszatekintésben. Krusovszky Dénesnek most ezekből kellett ihletet merítenie: emoji, matrica, lelépő, drágaságom, sajtószemle.
A felhívás fő üzenete, hogy a világjárvány idején „nincs időnk az influenzafertőzésre”.
Igor Matovic elismerte, hogy tanulmányai során „másolt”, és elnézést kért ezért, de jelezte, hogy nem készül lemondani.
Ez még csak részösszeg, a kampány jelenleg is zajlik.
Ha valaki nem hallott volna róla.
A ferihegyi gyorsforgalmin már ott virít, hol kell tájékozódni a vírushelyzetről.
Nettó 11,8 milliárd forintos szerződést kötött a Miniszterelnöki Kabinetiroda, hogy a kormány intézkedéseit népszerűsítse.