Nyugat-Európában olcsóbb a bevásárlás, mint Magyarországon! Plakátkampányt indított a Momentum
Arra hívnák fel a figyelmet, hogy a Fidesz-kormány felelős a magas inflációért és a megszorításokért.
Arra hívnák fel a figyelmet, hogy a Fidesz-kormány felelős a magas inflációért és a megszorításokért.
A Civil Összefogás Fórum a kedvezményekkel együtt ennél valószínűleg kevesebbet fizetett, de így is több százmillió forintos költésről lehetett szó.
A brit kormány hirdetési kampányt indít Albániában, amelynek célja elriasztani a La Manche-csatornán át az Egyesült Királyságba érkező illegális bevándorlókat azzal az üzenettel, hogy az embereket „őrizetbe vétel és kitoloncolás fenyegeti”, ha megteszik ezt az utat.
Az ellenzéki párt elsősorban a vidékiekben akarja tudatosítani, hogy van az Orbán-kormánynak van alternatívája.
A kétnyelvű plakátok másik verzióján Petőfi halálát is felemlegetik, azt azonban nem tudni, ki áll a kampány mögött.
A keresztény portál szeretné felhívni a figyelmet arra, hogy pontosan ki is érkezik Magyarországra.
Az Egyesült Államok magától értetődően és eredményesen kezdett kommunikálni a magyar választókkal. Mégpedig azon a felületen, ahol emberemlékezet óta csak a kormány szólal meg: közterületen.
A hirdetésekért hivatalosan egy ellenzéki irányultságú Facebook-oldal felel.
A végösszeget még nem tudjuk, egyelőre a kormány által közölt adatok szerint a posta- és nyomdaköltségeket ismerjük, valamint most a Miniszterelnöki Kabinetiroda őszi költései között megjelentek a konzultációt kísérő plakátkampányra fordított tételek is.
A kommunikációs kampányt összeállító két cég neve ismerősen csenghet.
Az ellenzék megcélozza a külföldön élő magyarokat is.
A plakátokkal a miniszterelnök-jelöltek közti vita fontosságára kívánják felhívni a figyelmet.
Pincehelyi Zitánál házkutatást is tartottak. A jelölt nehezményezte, hogy nem bilincselték meg.
Az orvoskamara szerint az elmúlt 70 évben annyira beépült a közgondolkodásba a hálapénz, hogy a tiltás nem elegendő.
Sorozatunkhoz öt írót kértünk fel: írjanak arról, miként élték meg az elmúlt hetet. Ehhez adunk öt kulcsszót, melyeknek valahol fel kell bukkanniuk a szubjektív visszatekintésben. Krusovszky Dénesnek most ezekből kellett ihletet merítenie: emoji, matrica, lelépő, drágaságom, sajtószemle.
A felhívás fő üzenete, hogy a világjárvány idején „nincs időnk az influenzafertőzésre”.