Józan ész, politikuszabáló anakonda - ezt kérnék olvasóink Soros Györgytől
Íme, néhány ötlet a milliárdosnak, mit kér tőle a nép - vagy legalábbis a hvg.hu olvasói -, mit telepítsen be hozzánk.
Íme, néhány ötlet a milliárdosnak, mit kér tőle a nép - vagy legalábbis a hvg.hu olvasói -, mit telepítsen be hozzánk.
Az Átlátszó kérte ki a 2017-es hirdetések adatait, ezt azonban a Rogán Antal vezette propagandaminisztérium csak fizettség ellenében volt hajlandó kiadni – 114 ezer forintért.
Soha annyit nem költött propagandára az Orbán-kormány, mint tavaly. Az állami intézmények kommunikációját csak egy szervezeten, a minisztérium alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatalon lehet lebonyolítani.
Csak a Soros-terv hirdetésére 2,3 milliárd forint ment el, miközben Mészáros Lőrinc médiacégeihez összesen 1,24 milliárd forint folyt be.
A Facebookon átláthatóvá akarják tenni a politikai hirdetéseket, ezért azok megrendelőit minden reklámnál jeleznék, és ez csak egyike azon lépéseknek, amelyek akadályozhatják az orosz propagandát, amely a Facebookon (is) lebukott az elmúlt hetekben.
Még kedden is több helyen kint voltak a sorosos plakátok, de olyat is láttunk, ahol épp átragasztották őket.
Európa-ellenesnek nevezte a plakátkampányt, és közölte, hogy amit Sorosról mondanak, az a képzelet szüleménye.
Egy új keretszerződés értelmében további 5,6 milliárdot költenek el az eddigieken felül.
A kék hátteret persze a kék kormányplakátokból nem volt nehéz összerakni.
A Rogán vezette propagandaminisztérium az adatokat csak 25 ezer forintért cserébe adta ki az Átlátszónak.
Balásy Gyula két cégének most egy 2015 óta futó első világháborús kiállítást kell népszerűsítenie.
A kvótanépszavazás lehet majd a témája a legújabb állami reklámkampánynak, amelyre hárommilliárd forintot készül elkölteni a kormány – írja a Népszabadság.
Propagandakampányt folytat Kim Dzsong Un észak-koreai vezető mellett Japánban a szigetországban élő koreaiak szervezete - közölték aktivisták hétfőn.