#reklámérték


Olvasóink döntöttek: a foci-Eb-től sem lett vonzóbb a gerazolis szájvíz
 

Olvasóink döntöttek: a foci-Eb-től sem lett vonzóbb a gerazolis szájvíz

A magyar fociválogatott hatalmasat durrantott az Eb-n, valószínűleg nem volt ember, aki számított volna ilyen eredményre. Vajon az általános elképedést okozó játék nyomán a válogatott focistáival ezentúl mindent el lehet majd adni? A szakértők szerint nő a fiúk reklámértéke, olvasóink többsége viszont könnyedén átlép a marketingcsapdán.

Molnár Csaba Molnár Csaba

Most már venne autót, ha Dzsudzsák mondja?
 

Most már venne autót, ha Dzsudzsák mondja?

Vajon a foci-Eb-n a várakozásokhoz képest remeklő magyar fociválogatott helytállása, illetve az itthoni eufória pénzcsapokat nyit meg, és hamarosan elárasztják a boltokat a Fiolával, Kleinheislerrel vagy Nagy Ádámmal piacra dobott tejek, üdítők vagy éppen autók? Elég egy meglepő szereplés a játékosok focitudásának, illetve hitelességének totális átértékeléséhez? Ön hisz bennük és nekik? Szavazzon!

Molnár Csaba Molnár Csaba

EZT NE TEDD KI, A nagy pénzhez nem elég a nagy foci - még dolgozom vele kicsit este, de Zsófi attól képeld fel, kérlek - Zsófi kész
 

EZT NE TEDD KI, A nagy pénzhez nem elég a nagy foci - még dolgozom vele kicsit este, de Zsófi attól képeld fel, kérlek - Zsófi kész

Vajon a foci Eb-n hatalmasat durrantó magyar válogatott általános elképedést okozó játéka – és eredménye – megnyitja a pénzcsapokat, és elárasztják a boltokat a Fiolával, Kleinheislerrel vagy Nagy Ádámmal piacra dobott tejek, üdítők, fejhallgatók vagy éppen motorolajok? Kibérelik a válogatott tagjai a képernyőket a sör-, autó- vagy motorreklámokban? Valószínű, hogy nő a csapat és tagjainak reklámértéke, de azért nem árt a földön maradni, miként arra sem kell számítani, hogy szétvásárolják a csapatot az európai sztárklubok.

Molnár Csaba Molnár Csaba