#retusálás

Feminista reklámok:
 

Feminista reklámok: "Ki tud azonosulni a pucsító nővel?"

A reklámszakmának váltania kell, ha tényleg meg akarja érteni a nőket, sőt épp egy új korszak kezdetén állunk: szexizmussal és a nők tárgyiasításával ma már egyre kevésbé lehet bármit eladni. Főként az Y és a Z generáció várja el a márkáktól, hogy a profiton túl társadalmi hasznot is hajtsanak, közös ügyeinkben hitelesen szerepet vállaljanak. Nem véletlenül hódít a femvertising.

Hercsel Adél Hercsel Adél


Ki lopta el Orbán Viktort? – a Bálna gonosz, mégis szeretjük
 

Ki lopta el Orbán Viktort? – a Bálna gonosz, mégis szeretjük

Pénteken hivatalosan is megnyitott a budapesti Bálna, ám a tüntetőkkel nyakonöntött keserédes startot maga alá gyűrte az Orbán Viktor-anomália: egy, a komplexumban kiállított installáció miniszterelnök-portréi már túl kockázatosak voltak, muszáj volt retusálni. Kiket emésztett meg a CET? Hogyan csábít egy üvegállat? Mitől rettegnek a magyar művészek? Ilyen volt az első nap.

hvg.hu hvg.hu



Az MTVA már nem akar foglalkozni a Lomnici-üggyel
 

Az MTVA már nem akar foglalkozni a Lomnici-üggyel

„A megfelelő személyi konzekvenciák megtörténtek”, „az ügyet lezártnak tekinti” – így reagált rövid közleményben az MTVA arra, hogy az MSZP új vizsgálatot követel a Lomnici-ügyben. A szocialisták szerint azért kell megismételni a vizsgálatot, mert „nem azok bűnhődtek az elmúlt húsz év legsúlyosabb közmédiumi hamísításáért, akik azt kitervelték, majd végrehajtatták".

hvg.hu hvg.hu