Jön a felfrissített Skoda Octavia
Hamarosan vérfrissítésen esik át a VW konszern cseh márkájának egyik legnépszerűbb modellje.
Hamarosan vérfrissítésen esik át a VW konszern cseh márkájának egyik legnépszerűbb modellje.
Klasszikusan szép szedán vonalvezetés, megannyi szívet melengető finom részletmegoldás, tágas utastér, zöld rendszámos modern hibrid hajtáslánc. Túl szép, hogy igaz legyen? Kipróbáltuk a DS non-plus-ultra kategóriás csúcsmodelljét.
Hivatalosan is leleplezték a C-osztály szedánként és kombiként is elérhető szupersportos új csúcsmodelljét, melyben ott lapul a világ legerősebb 4 hengeres benzinmotorja.
Az újdonság szupersportos csúcsmodelljének teljesítménye a 700 lóerőt is elérheti.
A dél-koreai gyártó áramvonalas újdonsága akár 350 kW-os teljesítmény mellett is tölthető.
Mutatjuk, hogy hogyan fest a Passat szedán villanyautóként továbbélő utódja.
Picit az árral szemben úszik az Opel sportos hangvételű alacsony építésű modellje, de sokak számára talán éppen emiatt lehet vonzó alternatíva a hibridizált SUV-okkal terhelt világunkban. A benzines GSi mellett egy praktikus dízel kombit is kipróbáltunk az Insigniából.
Egészen a 90-es évek közepéig tekeri vissza az idő kerekét ez a remek Audi 80.
A felfrissített 3-as széria legolcsóbb példányainak ára csak éppen nem lépi át a 15 millió forintos lélektani határt.
Az Alpina által kezelésbe vett újdonság végsebessége meghaladja a 300 km/h-t.
A megosztó külsejű bajor luxusszedánnak körülbelül így festene a Touring kivitele.
A bajor gyártó vadonatúj luxusszedánja benzines, dízel és elektromos változatban egyaránt elérhető.
A Ford Sierra utódja négy generáció és közel három évtizednyi gyártást követően int búcsút a nemzetközi piacoknak.
A bajor gyártó tisztán elektromos luxusszedánja erőhiányban egész biztosan nem fog szenvedni.
Az új C63 600 lóerő körüli motorja a korábbinál néggyel kevesebb hengerrel rendelkezik.
A stílusos megjelenésű újdonság alapára meghaladja a 19 millió forintot.
Ilyen négykarikás sportos luxusautó garantáltan ritkán jön szembe velünk az utakon, és most akár le is csaphatunk erre a példányra.
A 80-as években nem nagyon létezett ennél sportosabb szedán.
A bőven 4 másodperc alatti 0-100-as gyorsulásnak alaposan megkérik az árát.
A már eddig is izgalmas vonalvezetéshez nem igazán kellett hozzányúlni, az utastér viszont szerencsére hatalmasat fejlődött. Meghajtottuk a brit márka hátsó-kerékhajtású felfrissített nagy szedánját.