#tanársztrájk








Kapronczay Stefánia: A tanártiltakozások bizonyítják, hogy a részvétel élményére lehet építeni
 

Kapronczay Stefánia: A tanártiltakozások bizonyítják, hogy a részvétel élményére lehet építeni

Túl gyakori, hogy már lezajlott vagy elkövetkező közéleti események értékelésekor a sikertelenség vagy a leendő sikertelenség okait soroljuk – írja a hvg360-on olvasható cikksorozatában a Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) ügyvezető igazgatója. Szerinte fontos, hogy ne a sikertelenség, hanem a lehetőségek narratíváját építsük a közéletben. Legújabb írásában a pedagógustiltakozásokat hozza fel példaként.

Kapronczay Stefánia Kapronczay Stefánia





„Úgy néztek rám a kollégák, mint a véres rongyra
 

„Úgy néztek rám a kollégák, mint a véres rongyra" – a tanárok között is széthúzás van a tüntetések miatt

Hétfő reggel az ország több helyén tiltakoztak pedagógusok az alacsony bérek, a drasztikus tanárhiány,és a sztrájk lehetőségének kiüresítése ellen, illetve a miskolci Herman Ottó Gimnázium igazgatóhelyettesének felmentése miatt. Akik részt vesznek a polgári engedetlenségben, azt gondolják, akciójuk mintát mutat a társadalomnak, üzenetüket, hogy nagy a baj, sokan megérthetik.