#tech







Az online marketing az új foci: mindenki ért hozzá
 

Az online marketing az új foci: mindenki ért hozzá

A kkv-k körében is egyre népszerűbbek az online közösségi felületek egyszerű és költséghatékony hirdetési megoldásai. A K&H szakértői azonban óva intenek a piackutatás és stratégiai tervezés nélküli, pár kattintással összerakott netes kampányoktól, ezek ugyanis egészen biztosan nem hoznak tartós eredményt.

hvg.hu hvg.hu









A Telekom elárulta, hány telefont vesznek tőle az emberek
 

A Telekom elárulta, hány telefont vesznek tőle az emberek

Elkészült a tavalyi év mérlege, amely szerint a Magyar Telekom webshopjából rendeltek összességében a legnagyobb értékben mobiltelefont és tabletet a magyar nyelvű webáruházak közül. A teljes online kiskereskedelmi piac 2,3 százalékát tudhatja magáénak a Telekom, amivel az ötödik legnagyobb hazai online szereplőnek számít – derül ki a GKID piacelemzéséből.

hvg.hu hvg.hu