#tévézés

Új tévés díjcsomagot vezetett be a Vodafone
 

Új tévés díjcsomagot vezetett be a Vodafone

Megújította tévés portfólióját a Vodafone Magyarország. Az otthoni csomagokkal streamingszolgáltatásokat és további extrákat kínálnak, és több ügyfél díjmentesen hozzáférhet a TV2 Play Prémium tartalmaihoz.

hvg.hu hvg.hu




Többet főznek és tévéznek a magyarok, de vajon miért?
 

Többet főznek és tévéznek a magyarok, de vajon miért?

Az elmúlt évek vitathatatlan lenyomatot hagytak a mindennapi életünkön, a pandémia és a gazdasági helyzet mellett a soha nem látott mértékben történő technológiai fejlődés és digitális újdonságok erősen formálták azt, hogyan töltjük el a szabadidőnket. Kevesebbet járunk moziba vagy koncertekre, gyakrabban nyúlunk a távirányító után és főzésre is egyre több időt szánunk. A Samsung legújabb kutatása azt vizsgálja, hogyan változtak a hazai tartalomfogyasztási, vendégvárási és kikapcsolódási szokások, valamint arra is keresi a választ, hogyan képzeljük el a jövő szórakozási formáit.

hvg.hu hvg.hu







Van egy funkció a tévéken, amit nagyon kevés magyar kapcsol be, pedig érdemes lenne
 

Van egy funkció a tévéken, amit nagyon kevés magyar kapcsol be, pedig érdemes lenne

Minél idősebb valaki, annál nagyobb eséllyel ül le minden nap a tévé elé – derül ki az LG Magyarország országos reprezentatív kutatásából. A fiatal felnőttek közt a legjellemzőbb az internetes tartalomfogyasztás a tévéképernyőn, egyben ők szenderülnek álomba leggyakrabban a bekapcsolt készülék előtt éjszaka. A felmérés eredményei alapján a legfiatalabb korcsoport tölti a legtöbb időt háttértévézéssel, az energiatakarékos televízióhasználat pedig egyértelműen nem szempont itthon.

hvg.hu hvg.hu






A tudomány mondja: van pozitív hatása annak, ha otthon ülve tévézik
 

A tudomány mondja: van pozitív hatása annak, ha otthon ülve tévézik

A rendszeres tévézés kifejezetten jótékonyan befolyásolhatja a mentális egészséget, feltéve, hogy tudatosan válogatjuk a műsorokat. A járvány miatti bezártságban bizonyára sokak figyelmét felkeltő kijelentést a Kelet-londoni Egyetem kutatói tették, akik a pozitív pszichológia felől közelítették meg a jelenséget.

HVG HVG

Nagyon más reklámok jönnek a tévébe: ugyanabban a műsorban mindenki mást lát majd
 

Nagyon más reklámok jönnek a tévébe: ugyanabban a műsorban mindenki mást lát majd

Évtizedek óta a televíziós reklámok jelentik a legnagyobb hirdetési bevételeket a reklámpiacon, és ma már az online kiskereskedők és a közösségi médiaplatformok hirdetéseihez hasonlóan szintén megcélozhatnak bizonyos fogyasztói szegmenseket ezzel a reklámtípussal – mutat rá elemzésében a Deloitte. A tanácsadó cég szerint a targetált hirdetési technológia lehetőséget teremt arra, hogy különböző hirdetések jelenjenek meg ugyanazt a műsort néző fogyasztóknak. Ez idén világszerte mintegy 7,5 milliárd dollár bevételt hozhat majd a társaságoknak.

hvg.hu hvg.hu

Hogy tévézik a magyar? És mit csinál utána? Megjött a Samsung kutatásának eredménye
 

Hogy tévézik a magyar? És mit csinál utána? Megjött a Samsung kutatásának eredménye

Ahogy a világ legnagyobb részén, hazánkban is jelentősen növekedett az okoseszközök használata a koronavírus-járvány hatására és ez számos tevékenység virtuális változatát is magával hozta. A Samsung kutatásai azt mutatják, a digitális eszközök nagyban hozzájárulhatnak az új kapcsolatok kialakításához és ápolásához, de akad olyan online kommunikációs lehetőség, amelyet nem szívesen próbálnának ki a magyarok.

hvg.hu hvg.hu