Minden negyedik óvodás még a tévé előtt van este tízkor
Sokkal kevesebbet tévéznek a gyerekek a felnőtteknél, de így is napi 2,5-3 órát. A nagyobbak is csak azért néznek kevesebb tévét, mert a telefonjukat nyomkodják.
Sokkal kevesebbet tévéznek a gyerekek a felnőtteknél, de így is napi 2,5-3 órát. A nagyobbak is csak azért néznek kevesebb tévét, mert a telefonjukat nyomkodják.
Megújította tévés portfólióját a Vodafone Magyarország. Az otthoni csomagokkal streamingszolgáltatásokat és további extrákat kínálnak, és több ügyfél díjmentesen hozzáférhet a TV2 Play Prémium tartalmaihoz.
A médiaügyekért felelős biztos hivatala összegezte a tavalyi év második felében beérkezett panaszokat. Ezek alapján úgy tűnik, a legtöbben nem tudják pontosan, milyen feltételekkel lehet igénybe venni a televíziós szolgáltatásokat.
Mire sokasodni kezdenének a minden korábbinál szebb képminőséggel kecsegtető 8K-s filmek és más videós tartalmak, egy uniós szabályozás kisöpörheti Európából a legújabb televíziókészülékeket.
Bemutatta legújabb televízióit a Samsung, és azt ígéri, a Neo QLED, Micro LED és OLED technológiás készülékeivel „új korszakot nyit” a képernyők történetében. A vállalat minden eddiginél több méretben tesz elérhetővé tévéket.
Az elmúlt évek vitathatatlan lenyomatot hagytak a mindennapi életünkön, a pandémia és a gazdasági helyzet mellett a soha nem látott mértékben történő technológiai fejlődés és digitális újdonságok erősen formálták azt, hogyan töltjük el a szabadidőnket. Kevesebbet járunk moziba vagy koncertekre, gyakrabban nyúlunk a távirányító után és főzésre is egyre több időt szánunk. A Samsung legújabb kutatása azt vizsgálja, hogyan változtak a hazai tartalomfogyasztási, vendégvárási és kikapcsolódási szokások, valamint arra is keresi a választ, hogyan képzeljük el a jövő szórakozási formáit.
Kell-e a hatalmas képátló, van-e ráció a lehető legnagyobb felbontásban, mire jó a HDR és a 120 Hz? Jövünk a könnyen értelmezhető válaszokkal!
Trevor Noah bejelentette, hogy hét év után ott hagyja a The Daily Show-t.
A jellopások elleni küzdelemnek nincs sok eredménye a legnagyobb érdekképviseleti szervezet szerint, ezért 21. századi módszerre van szükség.
Bár a világon már tapasztalni ennek jeleit, nálunk egyelőre még nem mondják le tömegesen a tévéelőfizetést. A Netflix első embere a napokban úgy nyilatkozott: a hagyományos televíziózás pár év múlva eltűnik.
Egyes szolgáltatások, illetve eszközök „kihalását” már többször is szóba hozták ipari szakemberek. A Netflix fejese most a tévénézéssel kapcsolatban mondta el a véleményét.
Évtizedek óta a televíziós reklámok jelentik a legnagyobb hirdetési bevételeket a reklámpiacon, és ma már az online kiskereskedők és a közösségi médiaplatformok hirdetéseihez hasonlóan szintén megcélozhatnak bizonyos fogyasztói szegmenseket ezzel a reklámtípussal – mutat rá elemzésében a Deloitte. A tanácsadó cég szerint a targetált hirdetési technológia lehetőséget teremt arra, hogy különböző hirdetések jelenjenek meg ugyanazt a műsort néző fogyasztóknak. Ez idén világszerte mintegy 7,5 milliárd dollár bevételt hozhat majd a társaságoknak.
Átláthatóbb csatornakínálatot, egyszerűbb csomagválasztást ígér ügyfeleinek a tévés portfólióját megújító Telekom.
Minél idősebb valaki, annál nagyobb eséllyel ül le minden nap a tévé elé – derül ki az LG Magyarország országos reprezentatív kutatásából. A fiatal felnőttek közt a legjellemzőbb az internetes tartalomfogyasztás a tévéképernyőn, egyben ők szenderülnek álomba leggyakrabban a bekapcsolt készülék előtt éjszaka. A felmérés eredményei alapján a legfiatalabb korcsoport tölti a legtöbb időt háttértévézéssel, az energiatakarékos televízióhasználat pedig egyértelműen nem szempont itthon.
Különleges távirányítót mutatott be 2022-es tévémodelljeihez a Samsung: az Eco Remote neve már utal is arra, hogy ezúttal a környezet védelme is legalább annyira fontos szempont, mint a felhasználói kényelem.
Napjainkban, amikor mindenféle okosfunkció áll rendelkezésre, már nehéz olyan televíziót alkotni, ami egyből felkelti a fogyasztó érdeklődését. Az LG ezért nem is ilyen irányból közelít, a kényelmet fokozzák.
Nem az a kérdés, mennyit ülnek a tévé előtt, hanem hogy miért, és mi lesz utána.
Ahogy a világ legnagyobb részén, hazánkban is jelentősen növekedett az okoseszközök használata a koronavírus-járvány hatására és ez számos tevékenység virtuális változatát is magával hozta. A Samsung kutatásai azt mutatják, a digitális eszközök nagyban hozzájárulhatnak az új kapcsolatok kialakításához és ápolásához, de akad olyan online kommunikációs lehetőség, amelyet nem szívesen próbálnának ki a magyarok.
A sokat kritizált első okosszemüvege után egy fejlettebbnek ígérkező változatot is elkészített a kínai Nreal. Állítják: aki ebben néz videót vagy nyit meg alkalmazásokat, egy újfajta világ részesévé válhat.