#vasútvonal

A vasútvonal, amelyen évi 700 órát késtek a vonatok
 

A vasútvonal, amelyen évi 700 órát késtek a vonatok

A statisztika alapján meglehetősen problémásnak tűnik a Budapest-Monor vasútvonal, ahol a statisztika szerint egyik irányban összesen 700, a másikban pedig 1028 órát késtek a vonatok 2013-2014-es menetrendi évben. A nemzeti fejlesztési miniszter közölte ezeket az adatokat, a jobbikos Szávay István kérdésére. Seszták Miklós szerint nem kell aggódni, fejlesztik a vasútvonalakat és a járműparkot, 2020-ra javulhat a helyzet.

hvg.hu hvg.hu



Villamosítanak egy vasútvonalat Borsodban
 

Villamosítanak egy vasútvonalat Borsodban

Több évtized ígérgetés után 2016-ban villamosítják a Sátoraljaújhely és Mezőzombor közötti negyven kilométeres vasútvonalat – írja a Borsod Online alapján az Indóház. A költségek nagy részét uniós forrásból fedezik, a többit a MÁV fizeti saját zsebből. A pályát is rendbe teszik.

hvg.hu hvg.hu


Index: Betemetett aluljárón röhögnek a pilisvörösváriak
 

Index: Betemetett aluljárón röhögnek a pilisvörösváriak

Kiásták, megépítették fölé a vasúti hidat, majd félig betemették, most pedig víz áll a pilisvörösvári közúti aluljáróban – írja az Index. A lap úgy tudja, hogy a fél környék a megépített, majd betemetett aluljárón röhög. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő szerint forgalmi okokból ez volt a legokosabb megoldás, és az aluljárót használják majd, de erre még várni kell pár hónapot.

hvg.hu hvg.hu

Közbeszerzések: Gyümölcsöző napja volt ma az Uvatervnek
 

Közbeszerzések: Gyümölcsöző napja volt ma az Uvatervnek

Az Uvaterv és az Unitef kétféle konzorciumban nyert el kétféle közbeszerzést. Az M8-as új szakaszának terveit az eredetileg tervezettnél 26 millió forinttal olcsóbban készítik el. A Biatorbágy-Tata vasúti szakasz tervezési munkálatait pedig 190 millió forinttal drágábban vállalták, mint a projekt becsült értéke.

MTI MTI