Megbírságoltak egy embert, mert vizet ivott a villamoson
3000 forintot ért két korty ásványvíz, amit egy újságíró a debreceni villamoson merészelt elfogyasztani. Eddig nem volt köztudott, hogy a vízivás is tilos a tömegközlekedési járatokon.
3000 forintot ért két korty ásványvíz, amit egy újságíró a debreceni villamoson merészelt elfogyasztani. Eddig nem volt köztudott, hogy a vízivás is tilos a tömegközlekedési járatokon.
Elhárították a hibát, így ismét közlekednek Budán a 17-es, 59-es és a 61-es villamosok - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) hétfő délután Facebook-oldalán.
A Jászai és az Oktogon között pótlóbuszokat állítottak be szerda reggel. Felsővezeték-hiba történhetett, a közlekedés rendje csak egy bő óra után kezdett helyreállni.
A Bécsi úton egy 19-es villamos ütközött neki egy elékanyarodó autónak. A környéken pótlóbuszok járnak a villamosok helyett.
Kilenc budapesti villamosvonalon kell korlátozásokra számítani a héten felújítás miatt – közölte a BKK.
A Krisztina körúton, a Déli pályaudvar közelében történt a baleset késő délután.
A Corvin negyed és a dél-budai végállomások között volt fennakadás kora reggel.
Baleset történt kora este a XIV. kerületben, az Erzsébet királyné útja és a Balázs utca találkozásánál. A 69-es villamos helyett a teljes vonalon, a 62A villamos helyett pedig egy szakaszon pótlóbusz járt.
A Közlekedési Alkalmazottak Szakszervezete a közlekedési hatósághoz fordult, mert Budapest több pontján szerintük veszélyes közlekedniük. A BKK-tól nem kaptak választ.
A 4-es villamos helyett a teljes hétvégén pótlóbuszok járnak, a 6-ost csak szombat éjféltől kell nélkülözni. A villamosvonal környékén több helyen javítási munkálatokat végeznek, pótlóbuszok viszik majd az utasokat.
Forgalomba állították az első hosszú CAF-villamost a budapesti 1-es vonalon. Egyelőre egy új szerelvény jár a Bécsi út és a Fehérvári út között, így figyelnie kell a menetrendet annak, aki utazni akar a 56 méter hosszú villamoson.
Kisiklott egy villamos a Széll Kálmán téren.
A nem végleges dátum szerint március 31-én állítják forgalomba az első hosszú CAF-villamosokat a budapesti 1-es vonalon – írja az Indóház.hu. A próbajáraton lévő járműveket most is lehet már látni a városban, de utasok még nem szállhatnak fel.
Forgalomkorlátozásra kell készülni keddtől szombatig a Clark Ádám téren a Lánchíd budai hídfője alatti villamosalagút felújítása miatt, a munkálatokat késő este, éjszaka és hajnalban végzik.
180 óra közérdekű munkára ítélték azt a férfit, aki még tavaly december végén inzultálta az utasokat a 6-os villamoson, majd a borosüvegével berepesztette a Combino szélvédőjét.
„Ez a projekt hosszú távra el lett téve a raktárba” – így fogalmazott a kerületi polgármester a kerületi televízió adásában azzal kapcsolatban, hogy a friss értesülések szerint mégsem építik meg az újpalotai gyorsvillamost. Hajdu László szerint Tarlós István főpolgármester már tájékoztatta őt a fejlesztés leállításáról. A nyilatkozatból kiderül, hogy túl sokan ellenezték a villamosépítést, ezért álltak végül ettől a tervtől.
Megvan a hosszú CAF-villamosok típusengedélye valamint az első szerelvény üzembe helyezési engedélye. Utóbbival március végétől lehet utazni a budapesti 1-es vonalon. A főváros összesen 12 hosszú CAF-ot vásárolt, valamennyi az 1-esen jár majd. Kilenc jármű már megérkezett.
Etiópia után Kenyában is magyar részvétellel épülhet villamos.
Legalább 430 milliárd forintot felemésztenének azok a beruházások, amelyekre a kormány, úgy tűnik, nagyon elszánt. Háromsávossá bővítenék az M1-est 95 kilométeren át, a Balatonig is három sávon száguldhatnánk az M7-esen, új hidat álmodnak a Dunára, fejlesztenének vasutat és HÉV-et. És a végső cechnek ez csak a kisebbik része.
2017-ben kezdődhet meg a Keleti pályaudvart Újpalotával összekötő új, gyorsvillamosvonal kivitelezése.