Megjelent egy új gomb a Facebookon néhány embernél, és nagyon jónak tűnik
Már tesztelik az ételrendelés lehetőségét a Facebookon, néhány felhasználónál már meg is jelent az erre szolgáló gomb.
Már tesztelik az ételrendelés lehetőségét a Facebookon, néhány felhasználónál már meg is jelent az erre szolgáló gomb.
Tavaly a semmiből indultak, olyat kínálnak, ami nemhogy Magyarországon nincs, de Európában is csak elvétve fordul elő. Gasztrolegót szállítanak házhoz főzni nem tudóknak, bevásárolni nem szeretőknek, munkamániásoknak, akiknek semmire sincs idejük, de ami mégis lenne, azt a legkevésbé sem a konyhában akarják eltölteni. Társkereső oldalakon hirdetik magukat, hiszen a párkeresők szeretnek felvágni kiszemeltjük előtt majdnem saját készítésű vacsorával.
A vásárlók egy része alternatív megoldásokat talált a vasárnapi boltzár bevezetése után: kisboltokban és piacokon szerzik be a szükséges élelmiszereiket, de egyre inkább teret nyernek az netes alternatívák is – közölte a falatozz.hu ételrendelő oldal, amelynek 30 százalékkal ugrott meg emiatt a vasárnapi forgalma.
2013-as megjelenése óta öt millióan töltötték le az ételrendelős mobilalkalmazást, amely a kedvenc fogásainkat is megjegyzi.
A foodpanda 60 millió dollár értékű tőkeinjekciót jelentett be társmárkáival, a hellofooddal és a Delivery Clubbal közösen. A nemzetközi ételrendelő startup 2012-es alapítása óta több mint 100 millió dollárral bővült.
Az orosz online ételrendelés piacának egyik legnagyobb szereplőjét, a Delivery Clubot vásárolta fel a Rocket Internet startupja, amely Magyaországon is piacvezető.
A Rocket Internet támogatását élvező startup rekordméretű terjeszkedésről számolt be. Az ételrendelő hálózat az elmúlt két hónapban további nyolc új országgal bővült. A Foodpanda/Hellofood online ételrendelő felület a Rocket Internet leggyorsabban növekvő vállalkozása.
Húsz millió dolláros tőkeinjekciót kapott a Foodpanda, amivel 2014 első negyedévében további nyolc ország piacára készülnek betörni.
Alig egy éve Ázsiában kezdett, és azóta 28 ország piacára lépett be a fejlődő országok nagyvárosaira specializálódott Foodpanda online ételrendelő szolgáltatás. A Magyarországon fél éve jelen lévő cég mára a legnagyobb partnerhálózattal rendelkezik. A német központú cég globális vezetője, Ralf Wenzel beszél arról, hogy koppintás-e a Foodpanda, és miért metróval szállítják ki a pizzát Moszkvában.
A közel 75 ezer K&H SZÉP Kártya felhasználó júliustól az előfoglalásokat is intézheti a pihenőkártyával, így nem csúsznak le a kiválasztott szálláshelyről, de készpénzt sem kell felhasználniuk a szolgáltatás lefoglalásához. Sokan használják kártyájukat ételrendelések kifizetésére, ezért a K&H technikai elérhetőséget alakított ki az elfogadóhelyek online fizetési rendszereihez.