Óriásplakáton üzent egykori tanárának egy szerencsi gimnázium osztálya
„Mennyivel jobb ezt látni, mint a politikai célzatúakat” – írta egy kommentelő a köztéri plakát megosztása alá.
„Mennyivel jobb ezt látni, mint a politikai célzatúakat” – írta egy kommentelő a köztéri plakát megosztása alá.
Brüsszel az új Soros, Zelenszkij a zsoldosuk?
Ugye, hogy ön is bárhol felismerné a sült krumpli illatát?
A főváros beperelte a hálókat hirdetési céllal használókat, emiatt egyre több ilyen felület tűnik el Budadpestről.
Új plakátkampányra lehetnek figyelmesek a járókelők a hétvége óta. Ezúttal azonban a plakátok nem emberek egy csoportját, esetleg egy személyt vagy pártokat járatnak le, hanem olyan értékeket közvetítenek, mint a demokrácia, a szabadság vagy az energiafüggetlenség.
Hogy viszonyulunk a jövőhöz, hogyan készülünk rá személyes szinten, mit látunk bele – többek között ezekre a kérdésekre kereste a válaszokat az ARC idei pályázata. Az óriásplakátokra készülő alkotásokat a zsűri tette mérlegre, ősszel a Bikás-parkban jön a kiállítás.
A közérzeti óriásplakát-pályázat témája, hogy hogyan készüljünk a bizonytalan jövőnkre, például mit hoz a mesterséges intelligencia a világunkra. Mellesleg maga az ARC-plakát is az MI segítségével készült.
Kiírták a 23. ARC közérzeti pályázatot, amely ezúttal két téma köré rendeződik.
A Tanítanék Mozgalom akciózott Kecskeméten.
Tavaly még ötödik volt, idén a Media1 információi szerint jogi eszközökkel akadályozta meg, hogy felkerüljön a listára.
Természetesen ő is szerepel a fotókon.
A párt leleplezte régi elnökét, aki gyermeke születése után tér vissza a politikába.
Több mint 7 milliárd forint közpénzbe került, ennyiért legyen is nehéz szem elől téveszteni!
Több pert is elvesztett a Fővárosi Önkormányzat, mert vonakodik átengedni a közterületeit hirdetési célokra. Miközben a városvezetés látképi és üzemeltetési szempontokra hivatkozik, magatartásával kormányközeli érdekeltségeknek hajtja a legnagyobb hasznot – írja az e heti HVG.
A gyermekvédelminek nevezett referendum mind a négy kérdésben érvénytelen lett, a Miniszterelnökség azonban gigantikus reklámkampánnyal tolta meg.
Lengyelország plakátokkal és közösségi médiás kampánnyal szeretné áttörni „az európai közöny falát” a háborúval kapcsolatban, így Magyarországra is eljuttatják háborúellenes kampányukat.
Őrsi Gergely a Facebookon tudatta egy céggel, hogy plakátjuk rontja a városképet.
Márki-Zay Péter szerint míg nekik mintegy kétezer óriásplakáthely jutott, a Fidesznek 25 ezer.
Ne hátra, előre menjünk! – szól az ismert mantra, fordított sorrendben.
A plakátokkal a miniszterelnök-jelöltek közti vita fontosságára kívánják felhívni a figyelmet.