1200 lóerős lett az Audi sportkombija, az RS6 Avant
Az egyedi külsejű puttonyos Audinak 2,6 másodperc sem kell ahhoz, hogy 0-ról 100-ra gyorsuljon.
Az egyedi külsejű puttonyos Audinak 2,6 másodperc sem kell ahhoz, hogy 0-ról 100-ra gyorsuljon.
Az újdonság itthoni alapára kicsivel 46 millió forint felett alakul.
Eddig talán még nem találkoztunk ennyire sportos külső megjelenésű 223-as sorozatú S-Klasséval.
A kereken 1000 Nm-es csúcsnyomatékú német SUV-val pestiesen szólva azért már odébb lehet állni.
Ha már unalmas a német szentháromság SUV felhozatala, a Bentley Bentaygát és a Rolls-Royce Cullinant pedig azért már picit túlzásnak találjuk, akkor pontosan nekünk készült az egyedi stílusával és jó néhány magyar fejlesztésével hódító teljesen új Range Rover.
A bőven 300 lóerőt feletti limitált szériás Golf R a Nordschleifén bizonyította rátermettségét.
Itt a megoldás azok számára, akik a nemrég debütált 666 lovas Urus Performante produkciójával sem teljesen elégedettek.
A több mint 650 lóerős újdonság csúcsmodelljébe 150 kWh kapacitású akkumulátor kerül.
A Czinger második modelljében egy magas fordulatszámú V8-as erőforrás és két villanymotor található.
A korábbiaktól jelentősen eltérő külsőt kapott újdonság bőven több mint 700 lóerős teljesítményű.
A Bugatti stílusos módját választotta a legendás erőforrástól történő búcsúzásnak, íme egy Chiron-alapú vadonatúj roadster.
Az eddiginél nagyobb teljesítmény mellé csökkentett tömeg és új aerodinamikai csomag társul.
A limitált szériás Divo még a hiperautókban igen gazdag Monacóban sem számít mindennapos látványnak.
Az elfogások gyorsan végrehajthatók az újdonsággal, az aksi feltöltése viszont kicsit több időt vesz igénybe, mint egy teletankolás.
Az új luxusszedán hibrid V6-os, V8-as és W12-es erőforrással rendelhető.
A Dodge Durango SRT Hellcat bőven kevesebb, mint 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
A Bentayga földöntúli luxussal kényeztető új verziója az eddigi modellénél 18 centiméterrel nagyobb tengelytávolsággal rendelkezik.
A kompresszoral megfújt jókora 8 hengeres motor a jelek szerint megteszi a hatását.
Az autók értéke manapság nagyjából egymilliárd forint. Igaz, az egyikük még ebből az elitből is kiemelkedik.
A bőven 300 lóerő feletti kocsikkal elsősorban az autópályákon találkozhatunk majd.