Ritka lehetőség: eladó egy szuperritka nyitott tetős Lamborghini Reventón
Az olasz szupersportkocsiból alig több mint egy tucat példány készült, így aztán viszonylag ritkán jön szembe az utakon.
Az olasz szupersportkocsiból alig több mint egy tucat példány készült, így aztán viszonylag ritkán jön szembe az utakon.
Itt a megoldás azok számára, akik egy ezredforduló környéki makulátlan boxermotoros japán járgányra vágynak.
Ezzel a pickuppal garantáltan gyorsan célba lehetne juttatni a különböző szállítmányokat.
A fekete GR Yaris-szal eddig alig több mint 10 ezer kilométert tettek csak meg.
A W12-es benzinmotorra a biztonság kedvéért két darab turbófeltöltőt szerelnek.
Ilyen az amikor a nagy teljesítményű motor és a praktikum bajor módra kéz a kézben jár egymással.
A limitált szériás Chironokkal garantáltan nem találkozhatunk majd minden második utcasarkon.
Az Alpina legfrissebb újdonsága komoly teljesítményű, a fogyasztása viszont igen szerény.
Alacsony tömeg, nagy teljesítmény és összkerékhajtás – körülbelül ezek a Prodrive P25 főbb jellemzői.
Ez az új hibrid nem éppen az alacsony fogyasztásról, hanem sokkal inkább a nagy teljesítményről szól.
Az 1600 lóerős Centodieci 13,1 másodperc alatt gyorsul 0-ról 300 km/h-ra.
Mostantól a vadonatúj M3 Touring a Nordschleife hivatalosan leggyorsabb kombija.
Picit az árral szemben úszik az Opel sportos hangvételű alacsony építésű modellje, de sokak számára talán éppen emiatt lehet vonzó alternatíva a hibridizált SUV-okkal terhelt világunkban. A benzines GSi mellett egy praktikus dízel kombit is kipróbáltunk az Insigniából.
A hegyomlásnyi méretű brit luxusterepjáró bőven 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
Az emelt futóműves terepjáróval akár 90 centiméter mély vízben is minden további nélkül haladhatunk.
Az Escalade-be egy akár a jelenleginél kétszer nagyobb hengerszámú erőforrás is kerülhetett volna.
Megérkezett a ralipályák vadonatúj cseh fenevadja, az új Fabia RS Rally2.
Itt a megoldás azok számára, akik egy az átlagnál kicsit sportosabb Flying Spurt állítanának be a garázsukba.
Már javában a Nürburgringen tesztelik a V8 helyett már hibrid 4 hengeres hajtással szerelt sportszedánt.
A minden korábbinál erősebb sorozatgyártású Golfnak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.