Megkezdődött az eddiginél is nagyobb Bentley Bentayga gyártása
A 18 centiméterrel megnyújtott új kivitel hátsó ülésein helyet foglalók lábtere minden korábbinál hatalmasabb.
A 18 centiméterrel megnyújtott új kivitel hátsó ülésein helyet foglalók lábtere minden korábbinál hatalmasabb.
Az egyedi külsejű Golf 2 literes motorja bőven több mint 500 lóerős teljesítményt ad le.
Íme a megoldás arra az esetre, ha valaki esetleg kevesli az AMG G63 585 lóerős teljesítményét.
Meghajtottuk az elsőtől az utolsó csavarig teljesen új X1-et, a bajor gyártó legkisebb SUV-ját, mely néhány centiméter híján már akkora, mint az első X3-as. És nemcsak benzines, dízel, valamint plugin hibrid, hanem tisztán elektromos verzióban is támad.
Az X1 lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású kivitele egy feltöltéssel mintegy 440 kilométert képes megtenni.
Az emelt teljesítményű 5 hengeres motorral szerelt különleges RS3-ból nem túl sok fog készülni.
Kipróbáltuk a japán gyártó elsőként ötödik generációs hibrid hajtással felvértezett modelljét, az elmúlt évtizedekben már több mint 50 millió példányban értékesített Toyota Corolla vadonatúj szabadidő-autó változatát. A zöld rendszámos plugin technika nélkül is meglepően keveset fogyasztó Corolla Crosst.
A nyújtott tengelytávú és szinte szalonállapotú luxusautóban egy 6 literes motor rejtőzik.
Az ingolstadti gyártó sportmodelljei immár kevesebb mint 4 másodperc alatt katapultálnak 0-ról 100-ra.
A két turbóval megspékelt 3 literes V6-os benzinmotor minden korábbinál nagyobb teljesítménnyel kecsegtet.
A japán gyártó új divatterepjárója 163-213 lóerős hibrid hajtásláncokkal érhető el.
Minden korábbinál sportosabb a japán gyártó hatalmas terepjárója.
Kevesen emlékeznek arra, hogy a bajor márka már a 70-es években készített elektromos autót, de most itt a remek alkalom a múltba történő visszapillantásra.
Íme a megoldás azok számára, akik esetleg kevésnek találják a biturbó V8 503 lóerős teljesítményét.
A bajor gyártó elérkezettnek látta az időt, hogy felvarrja kompakt roadsterének ráncait.
Az olasz gyártó újdonsága stílusos formában egyensúlyoz a sportosság és a luxus határmezsgyéjén.
Immár itthon is rendelhető az M GmbH első plugin hibrid modellje, a 653 lóerővel startoló, alapáron világító vesés XM.
Az első körben elérhető tisztán elektromos i7-es után megérkeztek a konzervatívabb hajtásláncú kivitelek is.
A kékvérű brit luxusmárka kisebbik szedánjának motorjában találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Az elsőtől az utolsó csavarig megújult Ranger nettó alapára éppen 13,5 millió forint alatt marad.