David Beckham betör a szépségiparba: jövőre érkezik saját bőrápoló kollekciója

Úgy tűnik, nem Victoria az egyetlen a Beckham, aki fejest ugrik a szépségiparba: David Beckham egy új termékcsalád, a L’Oréal Biotherm Homme arca lesz.

  • hvg.hu hvg.hu
David Beckham betör a szépségiparba: jövőre érkezik saját bőrápoló kollekciója

A Fashionista szerint az egykori sztárfocista több évre szóló szerződést írt alá a L’Oréal Biotherm Homme termékének szépségnagykövetként való képviseletére. A márka egyes számú hidratáló Aquapower nevű krémjének reklámkampánya júniusban indul, de ennél is izgalmasabb, hogy David Beckham 2017-ben saját márkás férfi bőrápoló termékeket szeretne piacra dobni.

„Már régóta gondolkozom rajta, hogy saját bőrápoló termékékekkel fogok foglalkozni: az ötlet már a Biothermmel való együttműködés megszületése előtt megfogant bennem” – mondta Manchester United egykori csapatkapitánya. Biotherm menedzsere, David Fridlevski azt is hozzátette, hogy példa nélküli, hogy egy ilyen kaliberű sztár saját bőrápolási kollekciót szeretne fejleszteni.

A Biotherm Homme kollekció 12 különböző arc- és bőrápoló termékből fog állni, és egyik sem lesz drágább 50 dollárnál. A cég a termékcsaláddal a 25 és a 30 közti vásárlóközönséget szeretné megcélozni az Egyesült Államokban és Európában, ami azért is érdekes, mert ahogy írtuk, David Backham a napokban lett 41 éves. (Itt nézheti meg, hogy a Premier League milyen meglepetéssel készült a sztár születésnapjára.)

Jó sokat költött a MÁV felújításra, csak nem ott, ahol szükség volt rá: kellett a pénz a Budapest–Belgrádra

Jó sokat költött a MÁV felújításra, csak nem ott, ahol szükség volt rá: kellett a pénz a Budapest–Belgrádra

A magyar vasút olyan, mint a magyar oktatás vagy az egészségügy: rendkívül elhivatott emberek hatalmas munkája kell ahhoz, hogy ellensúlyozzák, mennyire kevés pénzt ad az állam. Ami pénz a vasútra megy, az arra jó, hogy a menetrend ne nagyon romoljon, a legrosszabb kocsikat lecseréljék, na és hogy a Budapest–Belgrád vasút épüljön.