szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Úgy tűnik, nem Victoria az egyetlen a Beckham, aki fejest ugrik a szépségiparba: David Beckham egy új termékcsalád, a L’Oréal Biotherm Homme arca lesz.

A Fashionista szerint az egykori sztárfocista több évre szóló szerződést írt alá a L’Oréal Biotherm Homme termékének szépségnagykövetként való képviseletére. A márka egyes számú hidratáló Aquapower nevű krémjének reklámkampánya júniusban indul, de ennél is izgalmasabb, hogy David Beckham 2017-ben saját márkás férfi bőrápoló termékeket szeretne piacra dobni.

„Már régóta gondolkozom rajta, hogy saját bőrápoló termékékekkel fogok foglalkozni: az ötlet már a Biothermmel való együttműködés megszületése előtt megfogant bennem” – mondta Manchester United egykori csapatkapitánya. Biotherm menedzsere, David Fridlevski azt is hozzátette, hogy példa nélküli, hogy egy ilyen kaliberű sztár saját bőrápolási kollekciót szeretne fejleszteni.

A Biotherm Homme kollekció 12 különböző arc- és bőrápoló termékből fog állni, és egyik sem lesz drágább 50 dollárnál. A cég a termékcsaláddal a 25 és a 30 közti vásárlóközönséget szeretné megcélozni az Egyesült Államokban és Európában, ami azért is érdekes, mert ahogy írtuk, David Backham a napokban lett 41 éves. (Itt nézheti meg, hogy a Premier League milyen meglepetéssel készült a sztár születésnapjára.)

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!