A kreatív állásjelentkező legújabb példája: önéletrajz rapszámban előadva

Ez az, amit biztosan nem dobnak azonnal a kukába több száz jelentkező CV-je közül.

  • Bicsérdi Ádám Bicsérdi Ádám
A kreatív állásjelentkező legújabb példája: önéletrajz rapszámban előadva

Az egyik legbefolyásosabb médiaügynökség, a többek között a Toyotát, a Pepsicót vagy a Mondelez-t is ügyfelei között tudó Vayner Media új munkatársakat keres, a hír pedig nyilván rengeteg kreatív álláskeresőt megmozgatott. A tömegből kitűnni azonban nehéz, főleg egy ilyen kaliberű lehetőségnél, így Dawayne Kirkland bátor módját választotta a jelentkezésnek. Hagyományos önéletrajz helyett Kendrick Lamar DNA. című számára rappelte fel azt, amit szerinte ehhez az álláshoz tudni kell róla.

Kirkland videója máris vírusként pörög, 2 nap alaltt már 700 ezer megtekintésnél jár a YouTube-on,  így aztán meglepődnénk, ha valaki nem ajánlana neki munkát a következő órákban.

Ide kattintva eléri a Nyüzsi további cikkeit, azonnali véleményeket, érdekességeket, szórakoztató mémeket, gif-eket, videókat.