szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Heineken a light sörét próbálta meg eladni egy jó hangulatúnak szánt hirdetéssel, de az üzenet nagyon félrement.

Visszavonta a hirdetését a Heineken, miután az énekes Chance the Rapper borzalmasan rasszistának minősítette. A bulis hangulatú hirdetésben egy sörös üveg útját követhetjük, amint végigsiklik több fekete ember mellett, majd megáll egy világosabb bőrszínű nőnél, hogy aztán megjelenjen a szlogen: sometimes lighter is better, vagyis néha a világosabb jobb.

A hiphop-sztár Chance the Rapper a Twitteren közzétett bejegyzésében borzalmasan rasszistának nevezte a hirdetést, és megjegyezte, hogy néhány cég mintha szándékosan tenne közzé jól észrevehetően rasszista reklámokat, hogy minél többen megnézzék.

A Heineken ezek után elismerte, hogy félrement az üzenet, és visszavonta a reklámot. A sörgyártó egyébként tavaly komoly elismerésben részesült, amiért az Open Your World reklámjaiban különböző hátterű embereket hozott össze egy eszmecserére.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!